maandag 19 februari 2018

Kobe

Hier ben ik dan met de kaart die ik voor de geboorte van Kobe maakte.
Het is een step card wat hier niet zo goed te zien is, ik had beter ook een foto van opzij genomen.
Omdat de baby een konijn vast heeft heb ik er nog eentje naast gezet en dezelfde kleur gegeven, wel de randen, oren en hoofd met chalkinkt bewerkt om de overgang wat te verzachten.
De digi baby heb ik ingekleurd met copic markers, uitgeknipt en ietsje verhoogd opgeplakt.


Gebruikte materialen :
Mo Manning digi : spit happens
MD CR 1223 : postzegelstans
MD COL 1354 : stans konijn
Hero arts : ticket stempels
Joy 6410/0029 : bingo stempelset (love)
Joy 6002/0277 : vlagjes
Joy 6002/0141 : letters Kobe

Bedankt voor uw bezoekje, tot de volgende !
Groetjes, Annie

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart heb je gemaakt voor de kleine Kobe. En wat kun jij toch mooi inkleuren. TOP! Leuk om het konijn nog eens terug te laten komen.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een echte Annie kaart geworden. Dat inkleuren doe ik je zeker niet na. Mooie prestatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie kaart- fijne layout !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie