zaterdag 21 april 2018

PB kikker ijsje


Voor een vroegere collega maakte ik dit kaartje voor haar verjaardag.  Ik probeer in m'n kaarten altijd iets persoonlijks te verwerken.  In dit geval is dat de kikker want zij heeft een vijver met kikkers en wie lust er nu geen ijsje 😉
Voor de achtergrond heb ik de 'ray of sunshine' mal gestanst uit bruin cardstock, dan vallen alle stukjes eruit (dat vormt dan de zonnestralen), die heb ik terug opgevuld met het bloemetjespapier.
Om het geheel wat bij elkaar te laten passen heb ik het ijsje ook maar dat kleurtje gegeven met m'n copics, ziet er lekker uit toch.


 Gebruikte materialen :
Taylored expressions : Ray of sunshine die
Spellbinders : nestabilities pinking circles
Prima marketing : design papier
Penny Black : stempel kikker

Deze kaart doet mee bij :

Bedankt voor je bezoekje, een reactie is altijd welkom.
Groetjes, Annie

5 opmerkingen:

  1. Leuke vrolijke kaart met deze kikker. En zo te zien geniet hij echt van zijn ijsje! Past ook helemaal bij het weer van nu. De sunshine mal blijft een leuke mal.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele grappige en toch persoonlijke kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart! Mooi die achtergrond.
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie blog Annie en prachtige kaarten

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig die persoonlijke noot op je kaart. Ik vind het leuk dat je met de uitdaging van de Egel meedoet. Dank je wel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie