zaterdag 20 oktober 2018

PB good day (kat ballon)

Welkom terug op mijn blog

Als reminder voor de 'Penny Black saturday challenge' van oktober maakte ik als gastdesigner deze 2de voorbeeldkaart.  Ditmaal nam ik zwart, paars en oranje, omdat die kleuren toch aan halloween doen denken heb ik dan ook maar een kat gebruikt, een stempel van PB uit het setje 'good day'.  Het achtergrondpapiertje is een nieuw kerstpapiertje van Décotime.  Toen kreeg ik het idee om de kat een wolkjesachtergrond te geven met panpastels, zo gezegd zo gedaan (of toch een poging gedaan).  Het is niet echt naar m'n zin, ik had een fijner sponsje moeten gebruiken maar wilde ook niet opnieuw beginnen.  De kat met copics gekleurd, wat glitteraccentjes op ballon en hartjesslinger.


Gebruikte materialen :
Crealies nr21 XXL nest : stitch dies
PB 51-022 heart string : hartjesslinger
MFT die-namics fishtail flags : die tekst
tekststempel

Challenges :
my time to craft challenge 382 : Halloween or cats


Fijne dag nog, Annie

7 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart met een grappige stempel. Mooi hoe je de wolken hebt gedaan.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind je poging om wolkjes te maken goed gelukt, heel tof zo met die zwevende poes. Het is een leuke kaart geworden.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind je wolkjes ook heel goed geslaagd. Het is een mooi geheel geworden in Annie stijl.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annie ik vind je kaart zo'n leuke.
    Grappig stempeltje.
    Kat + Zwart zijn aanwezig, dus perfect voor onze challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Bedankt voor je deelname.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een grappig stempeltje! Heel mooi kaartje heb je gemaakt.
    Bedankt voor je deelname bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een mooie en vrolijke kaart heb je gemaakt Annie. Ik vind je wolken-achtergrond heel mooi hoor en die kat is zo vrolijk. Een kaart om blij van te worden :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooie kaart met een leuke kat !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie