zondag 17 juni 2018

Beertje DSB

Hier ben ik al terug.
Bij 'knutsels en kadootjes' loopt er een challenge waar ze een CAS-kaart (clean and simple) vragen.  Omdat ik dat eigenlijk nog nooit gemaakt heb ben ik aan de slag gegaan.  Lijkt simpel maar heb er toch een paar dagen over gedacht hoe ik het zou aanpakken.  Het is een beetje 'less is more' en 2/3 van de kaart zou best wit blijven.  Om dat lege gedeelte toch wat te compenseren heb ik een reliëfpapiertje gebruikt en uitgestanst met een kruisjesrand zodat er toch nog wat te beleven valt.  
De digi ditmaal ingekleurd met m'n ZIG markers, uitgeknipt en verhoogd opgeplakt.


Gebruikte materialen :
Digi stamp boutique : digi stempel
MFT die-namics  fishtail flags : papiertjes
Crealies XXL stansen nr 76 : kruisjesstans
Joy 6002/1100 : hartjes labeltje
LeCrea combi stamps : hello
Ali : hartjescirkel

Challenges :

Tot een volgende post, Annie.

5 opmerkingen:

  1. Wat is die leuk geworden, en er valt echt wat te beleven met die mooie achtergrond:-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schattige kaart. Knap gedaan ook, want ik vind het ook altijd moeilijk om een CAS kaart te maken, je bent geneigd er steeds meer op te plakken. Hihihi. Prachtige cirkelhartjes mal en een mooie achtergrond.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Keurige uitvoering van een CAS kaart. Zeker genoeg te zien op dit mooie werkje.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb er ook altijd moeite mee. Maar je hebt het perfect gedaan. Heel mooi!
    Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Missie geslaagd Annie. Een hele lieve en mooie CAS-kaart is het geworden. Het lijkt misschien gemakkelijk die CAS-kaarten maar ik vind het ook lastig hoor.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie