zaterdag 16 juni 2018

Bloementuin 50

Hallo bloggers, blij dat je weer even langs komt.

Vorige week kreeg ik een opdrachtje van een collega voor een man die 50 werd.  Dan vraag ik altijd naar de hobby's of interesses van die persoon om me op weg te helpen en het wat persoonlijk te maken, in dit geval werkt hij heel graag in z'n bloementuin.  Ik had meteen m'n ticketmal in gedachte en een plaatje van Marianne maar dat was even spoorloos, dan maar een bloementuin gezocht op internet en op fotopapier afgedrukt. Om het toch wat 'mannelijk' te houden niet te veel felle kleurtjes gebruikt en z'n laarzen en gieter er nog bij gezet.  Uit kurk nog een hekje gestanst en wat met inkt bewerkt zodat het er wat verweerd uit ziet, dan nog een paar buxuspotten en een swingende 50 erbij en tot slot een jute koordje om de dubbele kaart aan elkaar te houden.


Gebruikte materialen :
Studio light : ticketmal
Marianne design : craftables CR1303 buxus
Marianne design : creatables LR0260 gieter
Nellie Snellen : shape die SD112 fence : hekje
Creative expressions : happy (birthday)
Sizzix : 50

Groetjes, Annie

3 opmerkingen:

  1. Je hebt het hele thema mooi uitgewerkt. Zo'n persoonlijke kaart zal zeker in de smaak vallen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vanuit Berlijn wil ik je ook even laten weten dat ik je kaart prachtig vind.Tof met die gieter, laarzen en de leeftijd.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige kaart Annie. Het lijkt wel een schilderijtje met dat mooie plaatje. Het hekje van kurk geeft een leuk effect en je hebt het hele tuinthema mooi doorgevoerd vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie