zaterdag 17 maart 2018

PB poes

Dit stempelafdrukje heb ik met copics ingekleurd en omdat er momenteel bij 'de egel' een sketch challenge loopt heb ik deze eens uitgewerkt, je moest hier ook een dier gebruiken.  De kat is een Penny Black stempeltje, deze behoren tot mijn favorieten vooral de katten en de muisjes.  De staart heb ik uit de cirkel laten komen, gewoon effe denken voor je deze doordraait of hij is ermee af.  Op het papier en de stempel heb ik alle bloemen en ook de vlindertjes bewerkt met 'wink of Stella' maar omdat dit zo subtiel glittert is het niet te zien op de foto.


Gebruikte materialen :
Penny Black : stempeltje
Cheery Lynn design : hartenborder
Tom Tas : vlinderponsje
Die'sire : hoera stans

Deze kaart doet mee bij :

Bedankt voor je bezoekje.
Groetjes, Annie

5 opmerkingen:

  1. Mooie kaart, leuke lay-out. Tof accent met de 3 opgevulde hartjes. Een kleurrijk werkje zoals alleen jij het kan.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, wat een gaaf detail die staart die uit de cirkel piept, de stempel is zo mooi ingekleurd, en precies op de papiertjes afgestemd. Toppie!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie uitwerking hoor van de sketch ! (vaker doen)

    Heel gaaf dat je meedoet met onze '#53e' Challenge !
    Bedankt voor je deelname en veel succes met de challenge.

    {Challengeblog De Egel}
    {Hobbywinkel De Egel}

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hoi Annie, wat een mooie fleurige kaart heb je gemaakt. Die stempel heb je mooi ingekleurd en zo leuk zoals die staart eigenwijs naar buiten piept. Ook de gekozen kleurtjes vind ik top.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt de Egel)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie