zondag 1 april 2018

Daffodil bunny

Ik kom jullie even fijne paasdagen wensen !
Paaskaarten maak ik normaal niet maar deze wil ik toch nog even tonen.
Het konijntje is een digi van Di's digistamps, ingekleurd met copic markers.
Op het staartje heb ik witte flower soft gelijmd zodat dat echt donzig is. In de ronde stans is een rij gaatjes, hierdoor heb ik een zilveren lintje geweven en op de hoekjes extra plakparels aangebracht.


Gebruikte materialen :
Quickutz : floral doilies (grote ronde cirkel)
La-la land Crafts : filigree corner (hoekje)
Di's digi : daffodil bunny

Fijne paasdagen !
Annie

3 opmerkingen:

  1. Het is een echte Annie-kaart, leuk dat je het konijnenstaartje extra laat uitkomen met de flower soft.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een leuke paaskaart Annie, je hebt het konijntje weer prachtig ingekleurd, tof met die gele paasbloemen. En helemaal in de Annie kleuren! Voor jullie ook een fijne 2 de paasdag.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Pasen is weer voorbij maar ik kom toch nog even deze lieve kaart bewonderen Annie. Wat is dat plaatje mooi ingekleurd en dan dat pluizige staartje hihi, een lieve en fleurige kaart vind ik.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie