dinsdag 1 januari 2019

Oproldoosje (four Ferrero fold out box)


Fijne nieuwjaarsdag allemaal !!

Ik show alvast m'n eerste werkjes voor dit jaar.  Ditmaal geen kaartje maar enkele doosjes die ik maakte voor m'n collega's.  Via via kwam ik bij dit filmpje terecht van SU.  Het is een superleuk oproldoosje waar precies 4 Ferrero rochers in passen, lekker doosje toch ?  Ik zet meteen de link erbij want ik ben zeker dat er nog zullen volgen.  Alle papiertjes komen uit m'n Action paperblokken, lintjes uit m'n voorraad (en die heb ik 😜) en een leuke tekststempel.
Benieuwd wie dit ook gaat maken !

Hier volledig open :

Als je het dichtrolt sluit meteen ook elk doosje apart af.

Gebruikte materialen :
MD MM1620 tekststempels : jij bent goud waard, geniet vandaag …
Studio light STAMPLP110 la Provence : stempel pluk de dag
Action : papier

creations in pink/challenge 5 : anything goes mainly in pink

Maak er nog een gezellige dag van.
Een reactie is altijd leuk om te lezen, groetjes Annie.

5 opmerkingen:

  1. Wat zijn het leuke doosjes, ik heb het filmpje bekeken, knap dat jij dit voor elkaar krijgt.. echt heel erg mooi.
    Ook voor jou de beste wensen
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wow, wat ziet dat er gaaf uit Annie! Je hebt flink je best gedaan met meteen al 6 doosjes! Je besteed je tijd meteen al goed met je pensioen. De allerbeste wensen voor 2019 en veel knutselplezier!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. waw, dat ziet er tof uit! Mijn schoonzusje is gek op deze bonbons, zal dit filmpje zeker eens bekijken!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een super leuke doosjes Annie !
    Ik ga vanavond t filmpje even bekijken.

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je doosjes zijn prachtig en heel origineel. Heb ondertussen het filmpje bekeken, staat op mijn do to lijstje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie