donderdag 14 februari 2019

Pinguïn met muts (GS penguin with hat)

Hallo allemaal

Eerst wil ik Joke welkom heten als mijn nieuwste volger, ik ben hier zeer blij mee.
Ik wil iedereen ook bedanken voor de leuke reacties op mijn 'grappige' kat van vorige week.

Dan zijn we nu aan week 7 toegekomen bij '52 weeks to Christmas', zolang het nog fris is buiten ga ik nog maar wat door met kerstkaarten.  Bij mijn kaart van enkele weken geleden had ik nog een extra pinguïn ingekleurd, die heb ik nu gebruikt om een simpel kaartje te maken. Een basiskaart in één van m'n favoriete kleurtjes, hierop een strook papier met aan beide zijden eerst een randje gestanst en hierop m'n wens gestempeld.  Dan 2 labels met een lintje samen geknoopt en hierop de pinguïn wat verhoogd geplakt, meer moest dat niet zijn.


Gebruikte materialen : 
Joy Mid-winter : designpapier
Marianne design CR1352 : labels
Gerda Steiner : digi pinguïn
Action : tekststempel

Challenges : 
Winter wonderland 2019/02  : anything goes christmas

Bedankt voor je bezoekje, Annie

12 opmerkingen:

  1. Een leuke kaart met een grappig digi, zo met de muts over z'n ogen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart Annie. Grappige digi.
    De pinguin zal geen koude oortjes krijgen.

    Groetjes.
    Yvonne 52 wtc

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een erg leuke kerstkaart heb je gemaakt.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Een heel mooie kaart, mooi papier, en zo'n leuke pinguïn op het label, tof ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nee, meer moet het zeker niet zijn! Je kaartje is schattig geworden met die leuke puinguïn op het label!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Heel leuk gedaan met de labeltjes en de pinquin! Een top kaartje geworden! Fijn dat je meedoet met 52WTC. Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Heel mooi deze kerstkaart Annie..wat een schattige en prachtig ingekleurde pinguin erop..

    groetjes Rosina
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke pinguin en zo mooi ingekleurd, je kaartje is echt super,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een lieverd ! mooi kaartje
    fijn dat je er deze week weer bij bent,
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuke grappige kaart !
    Groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een goedgemutst kaartje! Heel leuk. Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een leuke pinguin met zijn toffe muts op!
    Groetjes
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie