woensdag 13 maart 2019

Label condoleance kaart

Hier ben ik alweer.

Soms moeten we wel eens een kaartje maken voor een trieste gelegenheid.  Ik probeer deze ook niet te klassiek te maken.  Ik heb een volle doos 'chalk edger' inktjes van prima marketing, heel handig hier heb je geen inkttool voor nodig, ik gebruik ze direct op m'n papier.  Eerst heb ik een rondje geponst, dan rondom met 2 soorten blauw het bovense gedeelte beïnkt.  De rest heb ik opgevuld met enkele soorten groen.  Een paar mooie stempels uitgekozen voor de planten en wat vogels gestempeld, op het witte gedeelte wat fijne glitter aangebracht.  Het label gemat op zwart, een cirkel geponst die ik rond het label plakte en hierdoor een sleufje geponst om een lintje door te steken.  Bijpassend cardstock gezocht voor de basiskaart en uit een restje van het beïnkt papier de tekst 2x gestanst en op elkaar geplakt om wat hoogte te bekomen, vanwege dezelfde kleur trekt het niet alle aandacht maar is wel aanwezig.


Gebruikte materialen :
MFT  pierced traditional tag : labelstans
Nellie Snellen condolence flowers CSCF001? CSCF003 : stempels planten
Art impression 'migrating birds' : stempel vogels
EK succes heavy duty vertical slot punch : sleuf pons
Crealies tekst nr 4 : sterkte

Challenges :
liftchallenge 138  : landschapje in een kader
mix it up challenge 23  : anything goes option inked background

Dit was het voor vandaag, groetjes Annie

9 opmerkingen:

  1. Wow, ik vind hem prachtig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die hebben we inderdaad helaas nodig... Maar je label is wel heel erg mooi! Ook tof om te zien dat niet-klassiek ook werkt bij dit soort kaartjes! Liefs, Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Niet klassiek is schitterend!!! Wat een mooie stijlvolle tag is dit!!!
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Superleuke label Annie , ik ga je volgen vandaag
    Groetjes Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk om te lezen hoe je je kaart hebt gemaakt. Mooi resultaat, zeker voor deze gelegenheid. Dank je wel voor het meedoen met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een heel mooie condoleance kaart. Knap hoe je alles hebt gecombineert.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie tag in mooie kleuren en ja, moeilijk altijd deze kaarten, maar heel mooi. Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een mooie stijlvolle tag Annie. groetjes, Marlies

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love your silhouette card! So creative! Thanks for joining our Anything Goes + Inked Background Challenge at MIUCB!
    Irena DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie