vrijdag 31 mei 2019

Condoleance passiflora

Dag iedereen hier ben ik alweer.

Bij 'de egel' vragen ze deze keer condoleancekaarten, omdat ik er juist een paar nodig had ging ik ook aan de slag, ik maak ze nooit echt klassiek.
 Hier gebruikte ik een studio light mal als basis, dat zijn wel m'n favorieten, binnen een paar weken komt er weer een nieuwe serie uit.  Op het witte gedeelte heb ik een deel van een Ali-mal gebruikt en als randje gestanst zodat de afdruk erin staat.  De bloemblaadjes van de passiebloem met 2 soorten inkt beïnkt en met 'wink of Stella' bewerkt (ook de blaadjes) voor de subtiele schittering (hier niets van te merken, het is wel prachtig bij kunstlicht).


Gebruikte materialen :
Studio light STENCILSL167 : basiskaart
Joy crafts condoleance 6410/0467 : tekst
Joy crafts :6002/1242 : passiflora bloem
Ali : mal afdruk randje

Challenges : 
de egel challenge 79  : condoleance

Dank je wel om langs te komen, Annie

5 opmerkingen:

  1. Wow, prachtig! Wat is die passiebloem mooiiiiiii!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wouw Annie, die passiebloem is net echt...geweldig mooi gedaan!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige condoleance kaart heb je gemaakt Annie. Prachtige bloem heb je erop verwerkt. Mooi ook het stiksteekjes op het wit.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Al is het geen klassieke condoleance kaart ze is PRACHTIG !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor, en zeker ook om kleur te gebruiken. Fijn dat je deze uitdaging van de Egel bent aangegaan. Dank je wel voor het meedoen. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie