maandag 24 juni 2019

8 poezen

Dag allemaal

Ondanks het te warme weer ben ik blij, eindelijk nog eens een volger erbij, welkom Cobie.

Een kaart voor de poezenliefhebbers, heb ik ooit al eens in 't groen gemaakt.  Maar nu is er een kleurenbingo bij 4-season en daar wilde ik wel aan meedoen.  De opbouw spreekt voor zich, ik heb wel alle vierkantjes gestanst om ze recht te hebben.  De witte heb ik door een embossingmal gehaald om de pootjesafdrukjes te bekomen.  Het is nog wel een uitdaging om al de vierkantjes recht te plakken dus niet te nauw kijken he.  Als basispapier heb ik een swirlig papiertje gekozen, vind ik wel leuk en in 't midden een tekststempeltje.


Gebruikte materialen :
Action : designpapier basiskaart
Marianne design DF3411 : embossingfolder pootjes
poppystamps sitting + curious cat : 2 poezen
purecreative.eu : stansjes 6 poezen (beurs)
Paper shapers EK : tekststempeltje

Challenges :

Ik hoop dat jullie ze leuk vinden.
Groetjes, Annie


De afgelopen weken ook nog enkele toppertjes behaald, me happy :


13 opmerkingen:

  1. Wat en schattige poezen kaart. Leuk ook, allemaal die verschillende poezen en mooi de geëmboste pootjes.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd ook met je top noteringen.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super leuke kaart Annie. Gefeliciteerd met je top kaartjes.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow, wat een superleuke poezelige kaart Annie, en ik zie dat alle vierkantjes recht staan;-) Gefeliciteerd met al je toppertjes, echt verdiend! En wat heb je dat mooi gemaakt!
    Voor jou ook zwoele groetjes!
    Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een super leuke poezenkaart. Gefeliciteerd met je toppertjes.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele leuke poezenkaart Annie !
    Succes met de warmte.. (ikvindhetookveeltewarmbah)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige poezenkaart Annie, leuk met de vierkantjes en de leuke stansjes,
    Gefeliciteerd met je toppers,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  8. I love this cat card. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. mooi!! dankjewel voor je deelname bij 2 Crafty Critter Crazies. Succes!
    groetjes Ine DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Super mooi gemaakt. Bedankt voor je deelname aan de kleurenbingo bij 4 Season Challenge blog.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kattenkaart, grappig met al die vakjes!
    Bedankt voor het meespelen aan onze bingo op het 4 Season Challenge blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Lovely card and cute image! Thank you for your lovely entry at Mix It Up Challenge Blog! Hope to see you again soon!! HUGS!
    Ann DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Schitterende poezenkaart Annie!
    Gezellig dat je meedoet aan de alles-mag-challenge bij MHH.
    Heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie