zondag 7 juli 2019

Paarse bloemen

Hallo

Vandaag mag ik deze kaart laten zien.  Voor 'cheerful sketches' mocht ik nog eens gastdesigner zijn, hiervoor kreeg ik een sketch en digi om uit te werken.  Ik probeer me altijd zo goed mogelijk aan de sketch te houden en heb hier alleen de vlindertjes en een labeltje toegevoegd.


Materialen :
AltairArt + Action : papiertjes
MFT  stitched strips : paarse stansen
Crealies CLNestXXL75 : ovale stans xxjes
Marianne design CR1354 : vlindertjes
SheepSki design : digi 'daisy panel'


Challenges :

Dit was het voor vandaag, bedankt voor je bezoekje.
Fijne zondag nog, Annie

10 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kaart geworden, je bent helemaal geslaagd als GD;-) En helemaal in je favoriete kleur! Wat handig die MFT stans voor de strookjes! Nog een fijne zondag!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart heb je gemaakt met de sketch. Prachtig papier ook.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie, fleurige kaart heb je als gast-designer gemaakt Annie. Ik ben toevallig bezig met deze sketch en hou me er ook altijd zo goed mogelijk aan.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Je hebt een hele mooie kaart gemaakt met de sketch, leuke digi ook,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hele mooie kaart prachtige uitwerking met de sketch Annie
    Groetjes van Epie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een prachtige kaart ! Lekker vrolijk met die mooie bloemen !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fantastic work with the sketch, you made it look so beautiful! Great colouring too and those yellow butterflies is simply the perfect way to top it off.
    Thank you for sharing your talent with us at CRAFTY CATZ. Best of luck! Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Love all the details, your flowers are soooo gorgeous. Thanks for joining us at creative moments, hugs patty

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Love this sketch - I may have to join in!!
    Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Patterned Paper Challenge!
    Susan
    DT for Patterned Paper Challenge
    Calling All Crafters! – My personal Blog!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie