dinsdag 15 oktober 2019

Beertje bloem CAS

Dag allemaal

Vandaag laat ik mijn 2de CAS-kaartje ooit zien, gisteren gemaakt.  Hoe simpeler het mag zijn hoe meer ik twijfel wat ik zou gebruiken.  Dat grote witte vlak stoort mij eigenlijk wel, hiervoor heb ik ‘pepper’-papier gebruikt dat heeft een subtiele sparkle.  Het beertje is een stempel van C.C. Design gekleurd met Faber Castell kleurpotloden, uitgeknipt en wat verhoogd opgeplakt.  Het midden van de bloem met glitterlijm en extra glitters bewerkt en de blaadjes met een Nuvo glitter stift bijgewerkt.  Voor de rest wat papiertjes gescheurd en een knopenlintje en extra knoopjes geplakt.


Hier zie je een détail van de sparkle (pepper) in het papier en de glitter op de bloem.

Challenges :
mijn hobbyhonk challenge 14  : CAS met knoopjes


Weer bedankt aan de trouwe volgers en tot één van de dagen, Annie

19 opmerkingen:

  1. Woww wat een prachtige CAS kaart Annie!
    Gezellig dat je weer van de partij bent bij MHH en heel veel succes!
    grt Angela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige CAS kaart heb je gemaakt. Schattige digi ook en een mooie/leuke stempel. Prachtig met het sparkle in het papier en het glitter op de bloem.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Door al zijn eenvoud is het een hele mooie kaart geworden. Je bent niet de enige die moeite heeft grote witte vlakken, ik wil ook altijd alles opvullen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hi Annie

    A lovely card! I love that cute little character and all your torn papers!

    Great sparkle in the background too!

    Hope all is well with you.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Superschattig kaartje en leuk om te lezen want ik heb dat ook.
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke CAS kaartje met het leuke beertje en strookjes papier,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Many thanks for joining in with the Polkadoodles Anything Goes Craft Challenge and sharing your beautiful project with us. Lou x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super mooie cas kaart!
    Heel mooi met het ventje en de bloem, leuke details.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Je hebt de opdracht goed vervuld Annie, het is een plaatje geworden! Ik heb ook moeite met de CAS kaarten, en zou al gauw op het witte vlak een paar sequins plakken. Maar die zijn misschien nu net weer teveel van het goede omdat je al knoopjes hebt gebruikt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Loving the sheer simplicity of this darling creation! Thanks for joining us at Two Crafty Critter Crazies!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik snap dat getwijfel, omdat ik dat zelf ook zo aanvoel.
    Maar toch vind ik CAS wel heel mooi.
    Het is een kunst om met weinig materiaal iets moois te maken.
    Je hebt dat fantastisch gedaan.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het is ff wat anders een Cas kaartje dan we gewend zijn he maar ik vind m super leuk !

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. This is so cute! Love the little fellow with the flower and so pretty with all the sparkle too.
    Thank you for sharing your talent with us at CRAFTY CATZ. Best of luck! Nick

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Such a sweet little bear. Thanks for sharing your adorable design at Colour Crazy Challenge.
    Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hallo Annie,

    Wat een kei leuke kaart is het en wat gezellig dat je meedoet aan de Polkadoodles Craft Challenge

    Liefs en Creatiefs

    Cinderella https://cinderellasdreamcardsblog.blogspot.com/

    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Beautiful card 😊 thanks for sharing and joining in the Polkadoodles challenge this week , Michela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Love everything about this card. Super cute image with great design. Thanks for joining us at The Cutie Pie Challenge. Pat K xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Beautiful card and colours. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Lovely sweet cute card, thanks for joining us at Cutie Pie Challenge this time, please join us again cheers Sue N x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie