woensdag 20 november 2019

Ballerina Hilda

Hallo dames

Hartelijk bedankt voor jullie fijne reacties op m'n vorige kerstkaarten, heel plezierig om te lezen.

Vandaag mag ik m'n kaart tonen die ik als gastdesigner maakte voor 'mijn hobbyhonk', ze vroegen een kinderkaart.  Tegenwoordig grijp ik al eens terug naar oudere materialen en vond deze leuke ballerina, een stempel van Motivet.  Ingekleurd met copics, uitgestanst in 't rond en gemat op een schulpjesrandje.  Dan op jacht naar bijpassende papiertjes wat moeilijk is om dan de perfecte kleuren te vinden, anders begin ik altijd met papiertjes uitzoeken en dan naargelang kleuren.  De achtergrond is van action, de rest van verschillende paperpads, uitgestanst met de fishtail flags van MFT en hierop knoopjes geplakt.  Onderaan nog een strikje van action, hier nog met een touwtje een muzieknoot rond geknoopt en tot slot een mini labeltje gestempeld van Joy.  Dit is mijn bijdrage, hopelijk kan ik hier een kind blij mee maken.


Challenges :
crafty hazelnuts 2019/11  : patterned paper

Nu moet ik terug aan de slag voor m'n kleinzoon die bijna jarig is.
Tot morgen met een nieuwe kerstkaart.
Groetjes,
Annie

13 opmerkingen:

  1. Je hebt er prachtige papiertjes bij gezocht Annie en deze stempel blijft LEUK!!!
    Heel mooi gast kaartje is het geworden deze vrolijke kinderkaart!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Daar ga je zekereen kind mee blij maken. Het is een Hele toffe kaart geworden in mooie, zachte tinten.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke gastdesigner-kaart Annie. Heel lief stempeltje, mooi ingekleurd en je hebt er een mooie kaart omheen gebouwd vind ik. Daar ga je zeker iemand blij mee maken.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Van deze leuke ballerina wordt vast een klein meisje heel erg blij! Leuke papiertjes en layout!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. LOL!!!! love the tuft of hair on your darling hippopotamus, Annie! Cute image, and you've colored it so beautifully! So glad I got to see your critter project showcased at the 2 Crafty Critter Crazies Challenge. Hope to see more of your creations in the future.
    Crafty Smiles,
    Donna
    {Creative Smiles - my little crafting world}

    BeantwoordenVerwijderen
  6. this is so cute! Thank you for play with us at Polkadoodles Craft Challenge. Good look with your enry.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Your card is so cute. Darling image and coloring. Love the card papers and design. So glad you shared over at Colour crazy challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ooo wat een leukerd ,ik heb ook nog die stempel(s) van motivet .
    De oude stempels blijven leuk he ,ik hou drvan .

    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Great Layout and a cute image. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattige kaart en mooie kleuren heb je gebruikt Annie.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Beautiful papers. They work so well with the image. Thanks for joining us at Craftyhazelnuts patterned paper challenge.
    Happy crafting!
    Catherine x DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Sketchy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie