dinsdag 2 juni 2020

Snoopy's chopper

Dag iedereen

Bedankt aan degenen die reageerden op mijn vorige kaart, zo leuk om te lezen altijd.
Ik probeer regelmatig een kaartje te posten dus is het na een week weer hoog tijd.  Deze keer een simpele mannenkaart, dat vlammenpapier had ik al heel lang en dacht altijd om dat eens met een moto te gebruiken.  Zo gezegd zo gedaan, deze Snoopy op z'n chopper is hier wel geschikt voor, het is een oude stempel van Stampabilities, heb hem ook gekleurd met een beetje vlam erin en uitgestanst met een Spellbinders nestabilitie uit de set van 'curved rectangles'.   Een gedeelte van de zwarte basiskaart is geëmbost met een cuttlebug folder.  Dan nog even gezocht om toch nog enkele details toe te voegen : zo kwam ik op het idee van de eyelets die met een waxkoordje verbonden zijn en tot slot nog een  enamel wenssticker uit m'n oude voorraad.  Ja ik probeer hier mijn (uit de hand gelopen) materiaal wat te herschikken en kom het een en ander tegen waar ik het bestaan niet meer van afwist 😉


Challenges : 
alphabet challenge 2020/05  : D is for dry embossing
de egel challenge 100  : iets met wielen


Met mijn olifantje had ik nog een top pick plaatsje :



Voor de rest zou ik zeggen : hou het vooral gezond !
Groetjes, Annie

22 opmerkingen:

  1. Cute! Your embossing pattern and paper go perfect with the motorcycle image.Thanks for joining us at the Alphabet Challenge!
    Melanie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, what a great card! Snoopy and Woodstock were childhood favorites for me, so I know someone else will love this. Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you will join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh, wat een stoere Snoopy op die moter! Het vlammenpapier geeft echt de "vlam in de pijp" weer. Heel tof detail de eyelets met het waxkoord.
    Bij mij loopt het in de hobbykamer ook wat uit de hand, ik ben gisteren maar eens begonnen grote opruiming te houden. Daar ben ik nog wel even mee bezig!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This is so cute and so fun, thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Snoopy vlamt er lekker op los. Toffe kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Smashing card . Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck Ginny DT for Creative Craft Cottage
    My Blog As I do Rodos

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wow deze is zó leuk én stoer Annie, gaaf met de eyelet en wenssticker! Ja we vinden regelmatig vergeten schatten in onze freubelspullen..toch een beetje koopziek af en toe??
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een geweldig leuke kaart is dit Annie!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful card. Thank you for joining us at Creative Craft Cottage challenge good luck. Have a nice day
    Anneke DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een vrolijke kaart met Snoopy in de hoofdrol, wat is het vlammenpapier leuk, net zoals de eyelets met koordje en de sticker, echt super,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ja wat hebben we veel spullen he, eer we dat op hebben? haha. Jou kaart vind ik mooie en origineel met de eylets en koord, maakt het anders, ook het kleurgebruik vind ik mooi. Dank je wel voor het meedoen met de wielen challenge van de Egel. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ha ha What a fun card. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat heb je een enige kaart gemaakt voor onze challenge. Hij is stoer maar ook wel weer vertederend. Komt vast door Snoopy. Dank je wel voor het meedoen bij ons van de Egel.

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hey Annie,
    Ben terug even langs geweest en wat prachtige kaarten heb je gemaakt.
    groetjes
    Marie-Lou

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so fun, love the image.
    Thank you for joining us at the Sweet Stampers and i hope to see you again.
    Hugs

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Oo wat een gave kaart zeg leuk met die vlammen en Snoopy ..agh jeugdsentement !
    Ik had vroeger allemaal spulletjes van Snoopy .

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hi Annie

    What a fun card .. .. I love your Snoopy image very much!

    A great finished look.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ganz zauberhaft gemacht.
    Vielen Dank für deine Teilnahme bei den Sweet Stampers.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Your card is absolutely adorable! Thanks so much for joining us at 2 Crafty Critter Crazies!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. hahaha, wat een gafe kaart!
    Ik ben gek op snoopy, hij staat op mijn nachthemd :)
    Zo zie je maar weer het vlammenpapier komt nu mooi van pas.
    Leuk gedaan Annie!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional birthdays” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)



    PS: Sorry for the late comment, life had been very busy these past weeks…

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie