zaterdag 29 augustus 2020

Condo monochroom


Hallo

First I want to welcome ‘aussie aNNie’ as my newest follower, hope you enjoy your visits here and maybe even  find some inspiration.

Hier ben ik terug met de condoleance kaart die ik voor Eri maakte bij het overlijden van haar schoonmoeder.  Zoals je ziet probeer ik ze niet te klassiek te maken en deze kleuren vind ik zelf heel mooi hoewel de foto het niet altijd perfect weergeeft.  Ik ben begonnen met een label (MFT pierced traditional tags), en houd een rondje op het label terwijl ik met inkt (hier oxide) de achtergrond maak.  Dan haal ik het rondje er terug af zo bekom ik een witte maan, nu kan het stempelen beginnen.  De planten zijn van Nellie Snellen, de eenden van Lavinia, op het witte gedeelte nog wat subtiel glitter gedaan (niet echt te zien op deze foto).  Vervolgens het label gemat zodat het nog een wit randje kreeg en tot slot nog het woord sterkte (Crealies) een paar keer gestanst en op elkaar geplakt zodat het wat diepte kreeg, dit uit een stukje papier dat ik ook beïnkte met dezelfde kleurschakeringen.




Zo dat was het weer, tot binnenkort.
Groetjes Annie

16 opmerkingen:

  1. Schitterend in deze kleuren, héél mooi Annie!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een geweldige mooie kaart heb je gemaakt. Prachtig en mooi ingetogen. De stempels zijn ook geweldig. Dank je wel voor het meedoen met de uitdaging van de Egel. Groet, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Absolutely beautiful colour choices for your sympathy card, and a lovely quiet elegance. Thanks for sharing this with us at Penny's!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Heel mooi ,is weer is wat anders als he als grijs /wit .

    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige en stijlvolle condoleancekaart Annie...mooi in deze kleuren met mooie stempelwerk
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Exquisite design, stunning colours Annie, I just love the way you create, so inspiring. In regard to using baby oil with my pencils, I have been asked before if they make the paper greasy, NO, it doesn't, instead you have a beautiful smooth finish, add a little bit of Gamsol with it if you are concerned but I use just baby oil with a blending stump. Thanks for following me, and sending hugs from Australia. xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een mooi stijlvol kaartje Annie.
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  8. This is really pretty. Thank you for sharing your wonderful project with us at Creatalicious Challenges . Hugs Neva

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een mooie stijlvolle kaart heb je gemaakt Annie. Mooie kleurencombinatie en stempels erop verwerkt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik had je al gezegd, hoe geweldig mooi ik hem vind! Nogmaals dank!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Een mooie stemmige kaart Annie. Leuk om een tag als ondergrond te gebruiken en die op een kaart te plaatsen.
    Dank je wel voor je deelname aan de challenge bij De Egel.
    Lieve groetjes Miranda (dt De Egel)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een prachtige CAS stempelkaart.
    Supermooi gemaakt.
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge van Carlin's Kaarten.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  13. you've bee very creative! , so ept for those difficult times too! Thanks for sharing at polkadoodle.blogspot.com challenge: crafty Hugs Nelly DT X

    BeantwoordenVerwijderen
  14. What a beautiful card! Thanks for joining us at Penny’s Paper-Crafty Challenge. DT Kathy [myasperations.blogspot.com]

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie