donderdag 5 november 2020

Emiel

Hallo dames

Als je iets raars zag ivm mijn blog, geen paniek ik hoop dat alles terug opgelost is.
Enkele weken geleden had ik deze post al netjes uitgeschreven met alles erop en eraan, gisteren wilde ik het publiceren en opeens floep alles weg, ja het 👻 hier.  Alsof dat nog niet genoeg was wilde ik de betekenis van een icoontje uitzoeken, bleek dat hiermee al mijn concepten gepubliceerd werden.  Nu zal ik maar terug via mijn PC werken want blogger en ipad zijn spijtig genoeg geen vriendjes, maar genoeg gezeurd.

Deze kaart maakte ik voor de buren die er een zoontje bij hebben.  Weer eens een van m'n favoriete ticketmallen van SL gebruikt, samen met het kraft, het jeanspapier en de vliegtuigjes is het wel een echte jongenskaart geworden.  De digi is van Mo, gekleurd met copics en zo uitgestanst (met een SL-stans uit het setje SL277) dat het beentje eruit steekt.  Op het bovenste gedeelte 'kiekeboe' gestempeld, komt uit een set van Bella lulu 3002/0107 en enkele flesjes erbij uit de COL1421 van Marianne.  De naam mocht natuurlijk niet ontbreken hiervoor gebruikte ik de letters van Memorybox nr 98865, ik heb ze in 2 kleuren gestanst zodat ik schaduw kon creëren dat kwam wat beter uit op het jeanspapier.



Challenges :
AAA birthday game 19 : for a child


Bedankt voor je bezoekje en morgen kom ik een blogrondje doen bij jullie.
Fijn weekend, Annie

20 opmerkingen:

  1. Oh, pracht van een kaart. Een echte kunst hoe jij alles zo mooi bij elkaar hebt gezocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik dacht al, daar gaat iets niet goed;-) Deze kaart is echt een plaatje, en tegelijk lekker stoer! Wat een gaaf papier met die vliegtuigjes! Zal vast een topplekje behalen bij een van de challenges.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh this is just so cute! Adorable image and wonderful card design. I love your shadow on the letters and your super shape for the image. Love those little bottles too. Thanks for sharing this cutie with us at Penny's!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zullen de ouders van Emiel glunderen bij deze prachtkaart, alles zó lief -stempel- én stoer op die mooie ticket-stans.
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een hele mooie kaart Annie. De digi is ook zo schattig en mooi ingekleurd.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Beautifully cute creative card; great hues! Thanks for sharing with #45 Polkadoodles challenge this week, hugs Nelly dt x

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is af en toe een gedoe met de nieuwe Blogger......
    Gelukkig staat dit berichtje er goed op en kunnen we dit mooie babykaartje goed bewonderen. Erg mooi hoor!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hele mooie leuke kaart Annie!Wat een schattige digi.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke, lieve kaart heb je gemaakt Annie. Schattig dat grappige ventje en zo mooi die letters in twee kleuren. De combinatie van blauw-wit en kraft vind ik erg gaaf.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind 'm waanzinnig Annie.
    Leuk modelletje en wat een lieve digi is dit

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Cuteness on a card, love the die, which I too have, and your image is adorable. xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een super lief kaartje.
    Groetjes Cobie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Daar kom ik nog aan sloffen Annie, maar zag dit prachtige kaartje en dacht dat moet ik toch even tegen je zeggen. Gaaf die ticket stans en ticket label erbij! Mo Manning digi's zijn zo schattig en je kaart stoer en heel lief!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super sweet and cute image and I love your colours and card design. Thanks for playing at AAA Birthday, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een guitig kaartje heb je gemaakt ,zo leuk !
    En ja ik ben ook wel is aan het tobben met Blogger helaas..

    Fijn weekend !

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Superbe coloration pour cette adorable carte de naissance.
    Merci d'avoir participé au Colour Crazy Challenge.
    Bonne chance et à très bientôt.

    Maryann GD Colour Crazy Challenge

    Superb coloring for this adorable birth card.
    Thank you for participating in the Colour Crazy Challenge.
    Good luck and see you very soon.

    Maryann GD Colour Crazy Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Such a beautiful card. Thank you for sharing at Polkadoodles Craft Challenge. Hope to see you again!
    Merja DT

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heel mooi gekleurd en superleuk dat deze kaart gepersonaliseerd is met de naam! Bedankt om mee te doen met onze AAA Birthday challenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Beautiful card - thanks for sharing it with us at the Colour Crazy Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie