vrijdag 11 december 2020

Kerst ijsberen rond

 Hallo allemaal

Dit jaar gaat het mij niet lukken om genoeg nieuwe kerstkaarten te maken, gelukkig heb ik er nog van vorig jaar want toen maakte ik elke week eentje.  
Hier heb ik de zo gegeerde mal van MD gebruikt.  Het is wel niet vanzelfsprekend om plaatjes te vinden die echt goed passen, meestal zijn ze juist wat te klein.  Hier was dat ook het geval bij de 2 beren, om dit te verdoezelen heb ik inktrandjes gemaakt om wat bij te kleuren.  Als je het niet weet valt het niet op maar ik kan het weer niet zwijgen.  Het donkere papier is metallic, hier heb ik ook de ijskristallen uit gemaakt (Joy 6002/1120) en tot slot een labeltje met tekst van studio light SL156.


Challenges :

Bedankt voor je bezoekje en hou het vooral gezond want we zijn er nog niet.
Groetjes, Annie

12 opmerkingen:

  1. Super toffe winterse kaart. Ik heb de gegeerde mal ook nog te pakken gekregen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Most beautiful card and design.... gorgeous. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super hoe je deze ronde mal hebt aangekleed! Er komen er vast nog meer;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een schattige kaart Annie. Mooie plaatjes van de beren. Als je niets gezegd had over de inkt, dan zag je het niet. Van die mal van Marianne Design ben ik ook helemaal weg van. Ik heb daar deze maand ook nog een blogpost van, als GDT.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je hebt een hele goede oplossing gezocht voor de plaatjes en het is een hele toffe kerstkaart geworden met deze mooie stans Annie! Ik heb hem ook en moet er nog mee aan de slag!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooie kaart gemaakt met de leuke ijsbeertjes, ik had hem ook, maar na 2 kaarten maken, dacht ik en nu? dus heb ik hem verkocht,
    Groetjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super leuk deze ronde kaart met de ijsbeertjes.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie ronde ijsberen kaart Annie!
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een prachtige kaart geworden met die lieve ijsberen in de hoofdrol. Mooie kleuren heb je gecombineerd Annie en je ziet inderdaad niet dat de plaatjes wat te klein zijn.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Heel leuk kaartje, mooi model en prachtige tinten!
    Bedankt voor je deelname aan onze sneeuw-challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Beautiful card 🙂 Thanks for your participating at The Skechy Challenges. Hope you participate in our next challenge. DT Veronique

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie kaart heb je gemaakt voor de sneeuw challenge van 4-Season Challenge Blog. Bedankt voor je deelname.
    De allerbeste wensen voor 2021 en laten we er weer een mooi creatief jaar van maken.

    Groetjes Nelly (DT 4-SCB)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie