woensdag 13 oktober 2021

Country girl toadstool

Hallo dames


Eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor het medeleven met het overlijden van m'n schoonbroer, doet een mens wel deugd.  Ook de leuke reacties op m'n beertjes pocketkaart waren heel fijn.

Vandaag toon ik het kaartje dat ik als gastdesigner maakte voor Penny's paper-crafty challenge , hiervoor mocht ik een digi kiezen.  Mijn voorkeur ging naar 'country girl toadstool' van Hetty Clare die ik kleurde met Faber Castell kleurpotloden.
Als basis gebruikte ik Studio light mal SL197, voor de achterkant nogmaals gestanst en het kleine linkse gedeelte op elkaar geplakt zo kan ze heel goed blijven rechtstaan, voor de sier ook nog een touwtje erdoor met een paar knoopjes erin.  De mooie papiertjes zijn uit verschillende blocks van Craft sensations, ik vind de kleuren heel goed bij elkaar passen.  De digi heb ik uitgestanst met één van de nieuwste XXL mallen van Crealies, nl de crea-nest-lies XXL122.  Ik hou wel van die basismallen met een extraatje in dit geval de vierkante-gaatjes-rand, hier heb ik aan elke zijde een stukje dun touwtje doorgeregen, ja met zulke pietluttige dingen hou ik me bezig.  De envelopjes komen uit CR1518 van Marianne en de tekstjes van CraftEmotions.  De enkele envlopjes (links) zijn van een nieuw setje van Love2craft (Action).  Tot slot nog enkele bloemetjes in bijpassende kleurtjes uit de oude doos en een rhinestone als hartje.

Challenges :

crafty hazelnut's 2021/10 : patterned paper
crafty catz challenge 567 : anything goes
pink gem challenge 21 : anything goes
allsorts challenge 645 : embellish it
digi choosday 2021/10 : anything goes


Nog enkele leuke plaatsjes behaald  :



Heel erg bedankt weer voor jullie bezoekje, ben ik heel blij mee.
Als alles hier weer wat normaler wordt kom ik weer bij jullie langs, nog heel even geduld.
Groetjes, Annie

18 opmerkingen:

  1. Annie nog gecondoleerd met je schoonbroer en veel sterkte met dit verdriet.
    Wat heb je weer een prachtig afgewerkt kaartje met een mooie digi. Mooie details zoals de geregen draadjes en flopjes! super kaartje weer!!!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige kaart Annie !
    Gefeliciteerd met je prijzen !
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je vorige bericht helemaal gemist en nu moet ik je condoleren met dit verlies, neem alle tijd die nodig is om het een plekje te geven Annie. Je mooie w8nner en toppertjes zullen je nu extra deugd doen en deze kaart is ook weer een dotje!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht van een kaart. Leuk al die toppertjes, fijn dat ook je verjaardagskaart voor mij een winnterje is.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. What a beautiful creation I love the image also the wonderful colours and embellishments, thank you for joining our challenge at ALLSORTS this week
    hugs
    lolo x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow, wat een geweldig mooie kleuren heb voor deze kaart gebruikt, en het country meisje prachtig ingekleurd. Dit wordt vast ook een toppertje! Leuk dat de kaarten voor Gerda en Indy ook toppers zijn!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Sweet image, beautiful colouring and a fabulous design and shape, the colours are beautiful too.
    Thanks for joining us at crafty Catz this week.
    Chris
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annie wat een prachtige kaart heb jij gemaakt.
    Leuke vorm en een prachtige stempel.
    Ook die afwerking met de envelopjes vind ik supermooi gedaan.
    Proficiat met je vorige behaalde plaatsjes en deze zal hier of daar er ook nog wel uitkomen.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Beautiful project! Thanks for sharing with Polkadoodles this week Nelly dt x

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw wat een prachtige kaart Annie. Leuk die kleine envelopjes erbij en je hebt mooie kleuren gekozen vind ik. Gefeliciteerd met je toppertjes en volgens mij heb je er met deze kaart ook vast weer een behaald.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. What a beautiful card, thanks for joining in at Allsorts Challenge this week,xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gorgeous shaped card, I love your colour combo!
    Thank you for joining us at Polkadoodles Digi Choosday! Jane S (DT) Paper, Pencils & Pretty Things xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    Fabulous that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A beautiful Card, Thanks for sharing it with us at the Lil Patch of Crafty Friends Challenge Blog.
    Hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Cute card Annie, I love it. Thank you for entering our Anything Goes Challenge at Through The Craft Room Door this week. Looking forward to see you again next challenge.
    Regards
    Danka
    TTCRD
    Twórcze pasje Danki {My Blog}

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een super leuk kaartje Annie. Zoveel envelopjes te bewonderen.
    En de digi heb je ook zo mooi ingekleurd.
    Ik wil je nog heel veel sterkte wensen in deze verdrietige tijd.

    Lieve groet,
    Janneke

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie kaartjes heb je onlangs weer een mooie kaartjes gemaakt (ben al even niet bij je langs geweest).ook gecondoleerd met je schoonbroer .

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie