vrijdag 10 juni 2022

James - Christmas stocking


Hier ben ik terug.
De 10de van de maand begint er bij 'kleuren met potloden' altijd een nieuwe challenge, dit was mijn bijdrage als voorbeeldkaart.  Ik koos de digi 'James - Christmas stocking' van LOTV zo maakte ik eindelijk nog eens een kerstkaart want van het voornemen van 2 per maand is nog niet veel in huis gekomen.

Als basis heb ik een labelstans van Crealies gebruikt uit de set CNLE LT12, het rode cardstock dicht gevouwen en zo gestanst dan had ik meteen een dubbele kaart (wel niet vergeten de snijlijn over de rand te leggen).  Leuke papiertjes uit een papierblok van DécoTime van vorig jaar gekozen en de digi in dezelfde tinten gekleurd met Koh-I-Noor en DécoTime kleurpotloden.  Het groene sterrenpapier heb ik gescheurd en de digi uitgestanst met een Action malletje (Love2craft 2560377) en gemat op rood.  Enkele zilveren accenten uit glitterpapier toegevoegd : sterren en sterrenslinger (CR1573) van Marianne en wat glitterlijm op de pelsjes aan muts en kous.  De X'mas is een heel oud malletje, misschien wel één van de eersten die ik had (staat wel geen merk op).  Als afwerking eens een strik en wat Wink of Stella subtiele glitter op de tekst.


Challenges :
paper funday challenge 42 : anything goes
get creative challenge 112 : at least 2 DPs
crafty catz challenge 599 : AG cute animals


Weer heel erg bedankt voor je bezoekje, altijd fijn.
Groetjes, Annie

12 opmerkingen:

  1. Daar ben ik dan ook nog een keer 😊 Heel slim een kerstkaart Annie! In januari ging ik als een speer maar daarna ging het berg afwaards, hihi
    Ik gebruik basis stansen ook vaak om er een dubbele kaart van te maken net als jou. Ik vind je kaart prachtig en wat leuk de xmas stans en kan je niet helpen aan een merk?!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kerstkaart waar veel op te zien is. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een mooie kaart heb je met de schattige digi van LOTV gemaakt. Mooi label is het ook en leuk gedaan zo met het afgescheurde stukjes papier.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super hoe je alles weer bij elkaar hebt gezocht Annie. De digi heb je prachtig ingekleurd en leuke accenten gebruikt. Het begin van de kerstkaarten is er weer!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Love your card, the colors, little details like the silver chain of stars and the entire shape! Very well done and thank you so much for joining us at The Paper Funday Challenges!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. This is so adorable. Love the design too. Thanks for sharing your tag at Polkadoodles.
    Nunzia DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Fab tag and image thanks for sharing at crafty Catz this week and hope to see you joining in our new challenge starting 17th

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Cute card and image. Love it. So glad you shared over at Colour crazy, Crafty Catz.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Thanks so much for sharing with us at Mirtillamente, we love to see everybody’s entries. We are a home for creativity! Good luck and do come back!
    Jackie, Mirtillamente DT

    BeantwoordenVerwijderen
  10. So beautiful! Thank you for sharing at Polkadoodles Craft Challenge. Hope to see you again!

    Merja DT
    https://kortitjakokkailut.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ook al zo'n schatje !
    Groetjes Sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Your colouring is just perfect. I could only wish my pencil work was so good. I love the shape of this card ad your big beautiful bow.

    Thank you very much for entering your lovely card into our challenge. Good luck with the prize draw.

    Stay healthy, happy, keep crafting and Creating Joy :)

    Mandy ♥
    DT for The 12 Months of Christmas Link Up
    Made By Mandy – My personal Blog

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie