donderdag 26 oktober 2023

Frosty friends (Di)

 Hallo iedereen


Op m’n herfstkaart kreeg ik weer leuke reacties, ik heb ze met veel plezier gelezen.

Vandaag toon ik m’n gastdesignerkaart voor ‘52 weeks to christmas’ en tevens mijn voorbeeldkaart voor ‘kleuren met potloden’, omdat ik effe buiten strijd was heb ik wegens tijdsgebrek de 2 gecombineerd en dus met potloden gekleurd.  Omdat ik de september-challenge gewonnen had kreeg ik mooi stempelsetje en mocht GD zijn met de opdracht de kaart van Rosina te liften.
Ik heb mijn kaart ook eens in blauwtinten gemaakt met papier (donkerste) van Craft sensations en de anderen van LOTV, ook enkele détails met zilver glitterkarton.  De leuke digi van Di ‘frosty friends’ heb ik gekleurd met Koh-I-Noor potloden en uitgestanst met een malletje van DécoTime en op het donker blauw gemat.  Omdat er bij de sneeuwman een vogelhuisje staat heb ik er om in thema te blijven nog een paar extra bij gezet (van Impression obsession).  Een labeltje erbij met de wens maar momenteel heb ik geen idee welke stempel dit is, ik had nog wat gestempelde tekstjes liggen.  Tot slot een paar lintjes en nog een winterse toets met wat sneeuw (Aleene).


Te liften kaart van Rosina :

Challenges :
polkadoodle 2023/10/wk-42 : anything goes
digi choosday 2023/10 : anything goes


Dank voor je bezoekje !
Groetjes, Annie 

17 opmerkingen:

  1. Wow, je hebt je taak als GD super volbracht Annie! Het is een plaatje, met mooi dp en leuke details. Op naar de volgende;-)
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Vriendin Eri heeft het al mooi verwoordt, kan er niets meer aan toevoegen, een top presentatie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een prachtige lift van de kaart van Rosina. Erg mooi ingekleurd.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kerstkaart heb je gemaakt Annie. Mooi papier ook gebruikt en een schattige digi, die je weer prachtig in hebt gekleurd. Groot gelijk heb je dat je het zo hebt gecombineerd. Doe ik ook wel eens. Hihi.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hi Annie, a stunning Christmas card and love the cute snowman you have coloured. The extra die cut bird houses look great with the image. Thank you for joining us at Lil Patch of Crafty Friends and good luck in the prize draw... Megan DT LPoCF

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die is leuk geworden! Schattig is de sneeuwpop en de blauwe kleuren heel mooi. Dankjewel voor het mee doen bij The Holly and Ivy Christmas Challenge. Groetjes Anita DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke kerstkaart met de sneeuwman Annie.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annie, I love Snowmen and your card is precious, the "snow" is the perfect accent. Thanks for sharing your lovely card with us at the Jan's Digi Stamps Challenge. We hope you'll play again soon.
    Donna xx

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele leuke winterse kaart heb je gemaakt Annie, schitterend ingekleurd ook.
    Fijn dat je GDT wilde zijn bij 52WTC.
    Liefs Annemarie en Merit DT52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Via een ander blog kwam ik op dat van jou uit, wat maak je schattige kaarten en zo mooi met de sneeuw!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart Annie! De digi is zo mooi gekleurd en je hebt prachtig papier gebruikt. De vogelhuisjes passen er perfect bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Een mooie kerstkaart Annie, knap zoals je de kaart van Rosina gelift hebt. Mooi die combinatie blauw met zilver en de digi is mooi ingekleurd. Leuk gedecoreerd ook met die vogelhuisjes.
    Dank je wel dat je gast-designer wilde zijn bij ons.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Precious design fir your cards very inspirational!
    Thanks for joining the challenge at Polkadoodles Blog.
    Hope to see you again soon.
    Nunzia DT

    BeantwoordenVerwijderen
  14. A sweet winter card Annie with all the snow and the cute snowman! thank you for joining us at Inkspirational:cold! Julia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hi Annie

    Two beautiful cards .. .. I particularly love the first one .. .. you have coloured the snowman beautifully.

    Many thanks for your lovely message on my blog, you are very kind.

    I hope that all is well with you.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A really lovely card Annie, sure to bring a smile this Christmas. I particularly like the addition of the bird houses to tie in with the theme! Thanks for sharing your beautiful card with us at The Holly and Ivy Christmas Challenge and inspiring us all!
    Hugs, Kate (DT The Holly and Ivy Christmas Challenge)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wowww Annie, deze is weer geweldig!!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie