Hallo dames
Momenteel is het hier 35 graden en ze geven de warmste nacht ooit bij ons. Voor morgen doen ze er nog wat graden bij, voor mij mag het stoppen want hierin kan ik niet meer normaal functioneren.
Dus ik heb voor jullie een kerstkaart mét verkoelende sneeuwvlokjes.
Het donkerste papier komt uit een kerstblock van Craft sensations, al het andere is van een oud paperpad van LOTV. De open kerstbal (LR0871) van Marianne design is in zilver glitterkarton met een donkere mat en kreeg ook een glitterstrikje. Het plaatje komt uit het paperpad ‘Cozy winterland’ van Craft-o-clock, de rand en de sneeuw onder het huisje heb ik extra bewerkt met gesso zo lijkt het wat echter.
Tot slot nog een tekstje met een lettertang gemaakt dat vond ik hier wel bij passen.
Challenges :
52 weeks to christmas 2026/06 : kersthuisje
girlz creative christmas challenge 182 : kerstballen
Dat was het voor nu, probeer jullie koel te houden en doe het rustig aan.
Zwoele groetjes, Annie

Leuke kaart met die mooie kerstbal, Annie! En ja, het is erg warm, hier ook plaknachten. Daar zijn wij niet op gebouwd.
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je deelname aan onze uitdaging.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
Prachtige kaart Annie, zo mooi het plaatje in de kerstbal.
BeantwoordenVerwijderenWat een prachtige kaart met die mooie kerstbal met daaron het schattige dorpje..
BeantwoordenVerwijderenBedankt voor je deelname aan de uitdaging.
Liefs Annemarie en Merit DT52WTC
Een heel mooie sfeervolle kaart, het papier past zo mooi bij het plaatje, het zilver maakt het feestelijk. Sterkte met de warmte, nog een paar dagen, dan wordt het koeler (gelukkig)
BeantwoordenVerwijderenwat een mooi kaartje met de mooie kerstbal en het winterse plaatje
BeantwoordenVerwijderengroetjes Ellen
Pracht van een kaart. Ik kijk uit naar minder warm weer 😉
BeantwoordenVerwijderenHet ziet er prachtig uit.
BeantwoordenVerwijderenEen mooi koel tafereeltje.
Ik denk dat ondertussen iedereen wel wat minder temperatuur wil.
Het is echt niet meer te doen.
Super mooi !!!
BeantwoordenVerwijderenOok je combi van DP en afbeelding !
groeten Ineke
DT 52 WTC