zondag 21 januari 2018

Hondje LOTV

Hier had ik eerst de achtergrondkaart gemaakt, daarna vond ik het wel moeilijk om een bijpassende afbeelding te vinden.  Dat hondje moest er aan geloven, hij was al ingekleurd met copics.  Normaal begin ik altijd andersom : eerst zoek ik een stempel en papier (wat soms al een hele tijd in beslag neemt 😜), dan probeer ik de stempel in te kleuren zodat hij bij het papier past.


Gebruikte materialen :
Lili of the valley : stempel hondje
Hero arts : ticket tekststempel
Marianne CR1223 : postzegelstans
Memory box : debutante frame, twirling vine frame

Groetjes, Annie


4 opmerkingen:

  1. Dit schattige hondje past perfect bij de achtergrondkaart! Het is een fleurige kaart geworden!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ah, ik zie dat het probleem met de volgorde van je berichten is opgelost. Het is je goed gelukt om alles mooi bij elkaar te laten passen met een perfect eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. heel mooi! groetjes Christianneke van Osschot

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie kaart met een leuke stempel en papier !
    Monique

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie