vrijdag 19 januari 2018

Penny Black egeltjes

De stempels van Penny Black behoren nog altijd tot mijn favorieten, dus hiermee nog eens aan de slag gegaan en ingekleurd met copics.  De egeltjes heb ik uitgeknipt en samen met de tekst verhoogd opgeplakt.  De strik en streepjes van het pakje en hier en daar wat bolletjes in het groene papier heb ik bewerkt met 'wink of stella'.  Maar die glitter is zo subtiel dat je het niet ziet op de foto, onder kunstlicht geeft dat een supermooi effect.


Gebruikte materialen :
'core color' coredinations : blauw papier
Gummiapan 'old paper': stans groen papier
MFT-858 : ronde stans
Penny Black : stempel
Studio light  BASICSDC05 : tekststempel

Deze kaart doet mee aan de challenge :

Groetjes, Annie


3 opmerkingen:

  1. Het is een schitterende kaart Annie, een "echte Annie" en ik kan het weten, want sinds maandag is hij in mijn bezit;-) Ik ben ook superblij met dat andere talent van jou binnenin de kaart, super hoe jij dat elke keer voor elkaar krijgt!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Zoals onze vriendin Eri vermeld een echte "Annie" kaart die we in het echt al konden bewonderen. Mooie felle kleurtjes die allemaal mooi bij elkaar passen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat een mooi geheel! Echt prachtig gedaan!
    Dank-je-wel voor je deelname aan de challenge bij AnMaCreatief!
    groetjes Adriana

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie