vrijdag 5 januari 2018

Hallo hier ben ik dan ook.

Vele uren heb ik al versleten op kaartenblogs (met veel plezier hoor) en had al een tijdje zin om zelf ook een blog aan te maken.  Zover zijn we dus, ik heb nog wel veel uit te zoeken hoe het allemaal in mekaar zit maar de lay-out aanpassen is toch al leuk.  Dat lijkt een beetje op kaarten maken daar kan ik ook zo lang zoeken naar het juiste papiertje met het juiste kleurtje, het gepaste lintje enz.  enz.  Tegenwoordig gaat mijn voorkeur uit naar stempels inkleuren en natuurlijk kaarten kijken van anderen vind ik ook heel boeiend en leerrijk.

4 opmerkingen:

  1. Proficiat met je blog. ziet er heel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd met je blog, het is je gelukt! En ook nog in je favoriete kleur. De rest gaat ook lukken!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk gefeliciteerd met je blog !
    Ik zie al uit naar je kaartjes !
    Groetjes van Monique ( niki1 )

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie