zondag 9 september 2018

House mouse 'Amanda shines'

Dag iedereen, alvast bedankt voor je bezoekje.
Altijd fijn om een reactie te mogen lezen.

Eerst en vooral wil ik Crealientje welkom heten als nieuwe volger, dit doet me veel plezier.

Sinds ik al eens probeer mee te doen aan een challenge maak ik toch wat meer kaarten en zo probeer ik dan ook wat reserve op te bouwen ipv altijd 'last minute' kaarten te maken.
Voor deze kaart heb ik dus ook een sketch gevolgd, dat is heel handig dan hoef je dat al niet te verzinnen. Een 'house mouse' stempel die ik al een tijdje wilde gebruiken met m'n copics ingekleurd en dan nog wat zoeken naar de juiste papiertjes (er is toch niets zo plezant als dat).  Voor de lijnen in de sketch heb ik lint gebruikt, het spiegelgedeelte nog wat bewerkt met 'wink of Stella' maar dat is zo'n subtiele glinstering dat je het alleen ziet als er direct licht op schijnt en al zeker niet zichtbaar is op m'n foto. Voor ik de stempelafdruk door de bigshot draaide eerst de staart apart uitgeknipt zodat hij buiten de cirkel valt, vind ik altijd een speels détail.
Als ik deze kaart aan m'n collega liet zien voor ik ze verstuurde kreeg ik al meteen een nieuwe opdracht, die house mouse viel erg in de smaak.


Gebruikte materialen :
House mouse 'Amanda shines'  : stempel
Hampton art : tekststempel
Memory box cross stitched frame border : rechthoekige stans met kruisjes
Tonic studios scalloped circles : ronde gekartelde cirkel

Challenge :
die sketch-tanten-challenge #47 : alles geht + sketch
Colour crazy challenge week 36 : anything goes colouring
Ally's angels challenge 12 : happy birthday


Met deze kaart haalde ik de top 3 bij :

Met deze kaart haalde ik de top 3 bij :

Dat was het voor vandaag, tot de volgende blogpost !
Groetjes, Annie

17 opmerkingen:

  1. Wat is die weer leuk Annie, de muis heeft zelfs blosjes van het poederen. En super zoals je de staart buiten de cirkel laat komen. Wat leuk dat je een paar toppertjes hebt. Gefeliciteerd!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card I would love to see this in our challenge at House Mouse, {aNNie}Designer for House Mouse and Friends
    I am also now following your blog..[aussie aNNie blog] ♥ ♥ ANNIE


    HOUSE MOUSE

    BeantwoordenVerwijderen
  3. How cute! I love this! The colors are awesome and great job with the image! Thanks for joining us at Color Crazy and hope to see you again!
    Tammy DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Phantastisch! Danke daß du bei den Sketch-Tanten mitmachst.
    LG Dreja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hey, Annie. I am a new follower. I would really like to see a translate button on your blog so I can read what you are saying.

    Your House Mouse card is so cute. I have not seen this image before but really like it. Your coloring is very pretty. Thank you for joining us at House Mouse and Friends Monday Challenge.
    {Bunny} Designer for House Mouse and Friends

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hello, it's an old wooden stamp.
      You got your translate button :-) Thanks for following my blog !

      Verwijderen
  6. Heel erg leuk Annie mooi kaartje hoor. Leuk dat je meedoet bij DCL.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige kaart Annie
    en gefeliciteerd met je "top 3's" !

    Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  8. What a lovely fun, bright and cheery House Mouse card you have made here which fits perfectly the Colour Crazy Challenge this week. Thank you for entering and best wishes in the draw. Kym (Colour Crazy Challenge Design Team Member).

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Superleuke kaart! Bedankt voor het meedoen met de Dutch Card Lovers.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Aaah wat een lief afdrukje heb je op deze fleurige kaart gebruikt Annie. Lipjes getuit en een flinke poederkwast hihi. Hier wordt je toch vrolijk van?
    Gefeliciteerd met je twee top 3 noteringen, altijd leuk :)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. This is as cute as can be...rosey cheeks and all!

    Thanks so much for sharing with us at House Mouse and Friends Monday Challenge.
    ♥ Sue Kment

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat is dit een schattig kaartje leuk met die muis
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this cute mousey image super card..

    Thanks for sharing with us @ House Mouse & Friends mon chall.

    mousey hugs Christine x

    BeantwoordenVerwijderen
  14. I love this stamp, an oldie and oh so goody. You have colored it up so beautifully and the papers lovely. Thanks for sharing it with us and joining the fun at the House Mouse and Friends Monday Challenge.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  15. House Mouse stempeltjes zijn zo leuk en deze met zijn poederdoos is toch wel een heel schoontje.
    Mooi kaartje meegemaakt.
    Ah jullie gaan samen naar de beurs, dat is wel leuk.
    Ik ga met mijn zus, zij maakt ook kaartje. Dikwijls doen we dat ook samen.
    Enne, al het mooie niet weghalen hé van de beurs, wij willen ook wat.
    Stel je voor, met lege handen naar huis, dat kan toch niet.
    Alhoewel ik tegenwoordig veel bij Aliexpress koop.
    Veel plezier donderdag.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie