vrijdag 28 september 2018

Vintage kaart

Hallo allemaal

Welcome to the new followers, you made my day !

Ditmaal een vintage kaart, die vroegen ze bij de 'knutsels en kadootjes' challenge, als ik me haast ben ik nog juist op tijd hiervoor.  Vintage vind ik ontzettend mooi en zou dit eigenlijk meer moeten maken, een poging gedaan.  Ik vond mooi achtergrondpapier en ging verder op de kleuren, zelf zou ik er nooit op komen om bruin en blauw te combineren, maar het lijkt me nu wel OK.  Hier zijn dus geen stanzen gebruikt, ik heb alle randen met de distresser bewerkt om het een oude look te geven en dan beïnkt.  Verder wat blauw crispylint en blaadjeslint gebruikt, wat papieren bloemen en spacers met splitpennen vastgezet, bij eentje heb ik er ook een muzieknootbedeltje bij gedaan.  Als laatste enkele extra plakparels gebruikt als accent in de linker bovenhoek.  Het plaatje en muziekpapiertje komen van internet.


Challenge :



Met deze kaart haalde ik de top 3 bij :

Fijn weekend voor iedereen !
Annie

5 opmerkingen:

  1. Het is een prachtige kleurencombi, en past heel mooi bij de vintagelook! De bloemen met spacers en het blaadjeslint maken het helemaal af! Kortom prachtige kaart!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Annie,
    vintage vind ik een van de moeilijkste stijlen in het kaarten maken. En jij maakte een prachtige kaart!! Dank je wel voor het meedoen bij ons van K&K..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je was net op tijd met deze prachtige kaart! Dank je wel voor je deelname bij K&K.
    Lieve groetjes, Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Pracht van een kaart. En gefeliciteerd met je top 3 kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig vintage kaart!
    Het design papier is inderdaad erg mooi.
    Leuke details erop.
    Gefeliciteerd met je leuke toppertje!
    Fijn weekend verder, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie