vrijdag 7 december 2018

Kerst uiltje 'Bauble wishes'

Dag blogdinnetjes

Vandaag toon ik de kaart die ik maakte als gastdesigner voor de 'cheerful sketches' challenge reminder.  Ik kreeg hiervoor een sketch en digi om te gebruiken.  Omdat het een kerstdigi is toch maar de traditionele kleurtjes gebruikt, papiertjes bij elkaar gezocht en als cirkel heb ik hier de mooie ijskristal-stans van Joy gebruikt.  De digi is wel heel gedetailleerd en de kerstbal was ook nog eens vol figuren getekend, dit vond ik wat té druk worden.  Zo kwam ik op het idee om de kerstbal in effen goud uit te knippen, rokje en de beentjes losgeknipt , bal eronder geschoven zo kunnen de beentjes weer over de kerstbal, voetjes los laten hangen.  Weer ingekleurd met m'n trouwe copics en nog een gouden tekststickertje toegevoegd.
Ik maakte ook een 2de niet-kerstkaart met deze sketch, deze zie je in m'n volgende post.

Gebruikte materialen : 
Papier : Action en First edition
Digi : Polka doodles, bauble wishes
Joy 6002/2053 : ice Crystals

Challenge :
2 crafty critter crazies challenge 21 : anything goes with a critter

Tot heel binnenkort, Annie

4 opmerkingen:

  1. Leuk dat jij ook GD mocht zijn, ik zag zelfs 2 kaarten van jou, je hebt mooie, traditionele kleuren gebruikt, leuk ook hoe je stempel hebt aangepast met de gouden bal,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kerstkaart heb je met deze schattige digi gemaakt. Goed opgelost van je, als je de kerstbal te druk vind. Gezellig om samen GDT te zijn. Hihihi.
    Ik zag dat je de laatste tijd weer erg mooie kaarten hebt gemaakt. Sorry dat ik er nog niet op gereageerd had, eventjes druk op het moment.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Super gedaan die uitgeknipte beentjes, het geeft een heel leuk effect op die gouden kerstbal! Leuk dat je GDT mocht zijn;-) Dat zal nog vaker voorkomen, ik zag al meer toppertjes van jou voorbij komen, het is dan ook helemaal verdiend!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Adorable image. Love all the details you put on card. Thanks for sharing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie