zaterdag 15 december 2018

Roodborstje / hulst

Dag iedereen

Vandaag laat ik de kaart zien die ik maakte als gastdesigner voor Carlin's kaartenparadijs, de opdracht was : maak een kerstkaart met hulst.  Ik gebruikte een plaatje met roodborstje en heb het uitgestanst met de hulstkrans van Marianne, daarna de krans nogmaals uit groen cardstock gestanst zo past het plaatje precies in de krans.  Voor de basiskaart gebruikte ik een Die'sire stansset maar omdat er tussen 2 maten nogal veel marge zit heb ik het designpapier maar zelf wat kleiner gesneden. De rand alsook de hulstblaadjes heb ik met gesso bewerkt, allemaal geen probleem maar dan ...  ik wilde ook nog rode besjes …  Maar 25 rode plakparels van hetzelfde formaat had ik niet bij de hand, hoe zou ik dat nu eens gaan oplossen.  Dan maar in m'n glitter maker, perlen-pen en pearlmaker voorraad gaan zoeken en ja hoor eentje was in 't rood die moest het worden.  Een proefje gedaan en dat bleek goed mee te vallen tot ik dan op m'n kaart begon, ik heb hier en daar een besje gemaakt en dan laten drogen voor ik er een andere tegenaan maakte.  Maar na een tijdje was het resultaat al veel minder, lees 'veel platter', ja ze zijn toch wat in elkaar gezakt.  Misschien is het maar bedoeld om kleine puntjes te zetten.  Maar mijn kaart moest af want ik moest ze dringend inleveren, dus heb ik het maar zo gelaten.

Gebruikte materialen :
LOTV krafty Christmas : papier
Die'sire create-a-card 'Ruth' : stans basiskaart
Marianne design CR1387 : hulstkrans
Wako pearlmaker : besjes

Challenges :
alphabet challenge : S is for season's greetings
creative moments challenge159 : anything goes option Christmas

Bedankt voor je bezoekje.
Groetjes, Annie

11 opmerkingen:

  1. Dank je wel Annie voor deze mooie kerstkaart !
    in het echt is ze zo mooi met al die leuke besjes !
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is voor ons een hele eer dat je onze gastdesigner bij Carlin's Kaartenparadijs wou zijn.
    Je creatie is ontzettend mooi gemaakt en zal vast nog wel wat mensen inspireren om deel te nemen aan onze challenge.
    Een prachtig en vrolijk kaartje.
    Nogmaals dankjewel hiervoor.
    Groetjes,
    Carla (DT)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het een heel geslaagde creatie. In de natuur zijn de rode besjes ook niet allemaal even mooi en rond. Dat de ene een beetje platter is dan de andere doet geen afbreuk aan het eindresultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb ook altijd ruzie met mijn Perlen
    pen, je mag blijkbaar niet schudden voor het gebruik, dan zakken de parels niet in.. Je hebt een superleuke kaart gemaakt,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtige kaart met een heel mooi plaatje .
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik vind je kaartje heel mooi, prachtig gemaakt.
    Ik heb ook eens met die pearlpen gewerkt maar dat duurt een eeuwigheid voor dat droog is.
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het is een hele mooie kerstkaart geworden Annie. Dat van die besjes stoort totaal niet. In de natuur zijn ze ook niet allemaal hetzelfde en ik vind jouw besjes er prima uitzien.Het vormt een mooi geheel met het plaatje, super.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een mooie kaart wat een werk die besjes maart resultaat is mooi.
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Het is een juweeltje geworden, zelfs met platte besjes;-) Zoals Gerda al schrijft is geen enkel besje gelijk in de natuur! En ze komen prachtig uit op die groene krans.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Oh, this card is beautiful!! I love your sweet bird and your wreath around him is so festive. Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you join us again soon! Happy Holidays!!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Lovely Christmas card and so sweet bird. Beautiful !
    Thank you for playing with us at Card Mania Challenge !
    Hugs, Veana R.-DT
    https://veanar1.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie