woensdag 1 april 2020

Giraf succes ADFD

Welkom iedereen

Nog alles goed met jullie ?  De laatste dagen heb ik wel veel hoofdpijn en van m'n kuchje geraak ik ook maar moeilijk af, we hopen op beterschap.

Dank jullie wel voor de leuke reacties op m'n theemuisje, ze haalde ondertussen al een top 3.  Deze keer een giraf, ja ik blijf maar dierenkaarten maken. Deze kaart maakte ik voor een collega die van job veranderde binnen het ziekenhuis, ze is een tijdje mijn baas geweest.
Hier weer een hele leuke digi van ADFD gebruikt, ik hou wel van dat soort digi's als het maar niet te serieus is.  Heel lichtjes ingekleurd, uitgestanst in 't rond en dan gemat op een mal van Marianne design maar die moet ik terug gaan opzoeken.  Als basiskaart rood en daarop een kraftpapiertje uitgestanst met een stiksteekjesmal van Crealies.  Tussen de inkepingen een touwtje gespannen met een labeltje (Taylored expressions) met metalen klavertje vier om haar succes te wensen.  De wens zelf heb ik met zo'n kleine ouderwetse dymo gemaakt, ik vind dat wel iets hebben.  Dat tekstbandje heb ik wel eerst gemat op wit cardstock anders kan dat zo doorschijnen als je het op verschillende ondergronden plakt dat is echt niet mooi.  Dat was het, meer valt er niet over te vertellen.


Top 3 bij Cheerful sketches :

Tot binnenkort, Annie


24 opmerkingen:

  1. Super leuk kaartje. De digi is inderdaad erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je hebt een leuke, grappige kaart gemaakt voor je collega, in jouw welbekende kleurrijke stijl. Beterschap met het kuchje en gefeliciteerd met je top 3 kaart.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik wens je veel beterschap Annie! Pas/zorg goed op jezelf! Wow, ik vind hem geweldig leuk!! Leuk deze kleurcombinatie rood met paars.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Gorgeous card love the image its adorable, thanks for sharing with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wt een super leuke kaart Annie!
    Heel veel beterschap, gefeliciteerd met je top kaartje.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit is weer een geweldig leuk kaartje Annie.
    Mooi hoor de giraf en een hele leuke afwerking met het scrap- en kraftpapier.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Het kan lang duren voor je van die kuch afgeraakt.
    Ik had er ook ene, wel een hevige en daar heb ik een hele maand last van gehad.
    'k Begon op d'n duur al te twijfelen of het geen Corona was.
    Beterschap Annie.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Een hele leuke kaart met die lieve giraffe Annie. Gefeliciteerd met je toppertje en beterschap gewenst.
    lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Een leuke digi Annie. Je hebt die mooi verwerkt op dit kaartje voor de Challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Bedankt dat je meedoet.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een geweldige giraf!!! Je zou het kaartje zo inlijsten en in de kamer ophangen...
    Ik ben aan het zoeken geweest op ADFD maar kon geen stempels vinden. Heb je misschien nog een merknaam? Ze zijn zo leuk allemaal, ik wil daar graag eens rondkijken...
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een grappige kaart met de leuke giraf,super om iemand zo succes te wensen,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke kaart Annie, met een schattige en grappige digi.
    Beterschap.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Je hebt weer z'n vrolijkerd, geweldig ook deze giraffe en heel mooi om haar zo succes te wensen op de nieuwe werk plek!!! Beterschap hoor Annie en take care!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Heel grappig kaartje smile , proficiat met je topper !!
    Beterschap gewenst , hopelijk blijft het bij een kuchje .
    Hier alles okee nog , m.n moeder was wel benauwd hoor.
    Alvast een goed weekend van Epie Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke vrolijke kaart ,super die giraf !

    Beterschap hoop dat je snel weer opknapt!

    Groetjes sandra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. You've coloured this beautifully. It's a fun image and really made me smile. Thanks for joining us at Cardz4galz. Love Dawn x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een vrolijk kaartje met die leuke giraf dierenkaartje doen het altijd goed
    beterschap
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  17. What an adorable giraffe image - it's got so much expression! This is a wonderful layout and I really like the color palette! Thanks for joining us at the Alphabet Challenge!
    Rachelle - DT : )

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een geweldig leuke kaart is dit Annie ! Zo heerlijk vrolijk ! Veel beterschap !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oh, love this adorable giraffe! Wonderful card!! Thank you for playing with us at the Alphabet Challenge and hope you can join us again soon.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. What a fabulous card, love the adorable image. Thank you for sharing your beautiful make with us over at Polkadoodles and hope you will join us again.

    Take care,
    Ann-Marie (DT)
    My Little Patch of Heaven

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Your card is gorgeous Annie .. .. I love that image and your colour choices very much.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Leuke kaart !
    Groetjes van Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Thanks for joining us at 2 Crafty Critter Crazies! This critter makes me smile out loud!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Very cute. Thanks for playing along with us at Crafty Animals. Lisa DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie