donderdag 23 april 2020

Handpicked LOTV

Hallo

Dank je wel voor al de mooie reacties die ik kreeg op mijn vorige kaarten, zo leuk om te lezen.
Is het jullie al opgevallen dat ik bijna altijd dierenkaarten maak, wel deze is niet anders.  Een tijdje geleden maakte ik al een kaart met washitape op rode achtergrond hier gebruikte ik dezelfde tape ook op rood maar nu met wat extra paarse accenten, rood is helemaal niet m’n favoriete kleur maar deze combinatie vindt ik wel iets hebben.  Het hondje Patch is een stempel van Lili of the valley, eigenlijk staat er ook nog een konijntje bij maar omdat ik alleen de hond wilde heb ik maar een gedeelte van de stempel beïnkt.  Het paarse kader is van memory box, het witte is een stitched stans, de wens komt uit een voorraadje kant-en-klare tekstjes waar ik het merk niet meer van weet, ik heb ze ook ik ovaal, goud en zilver.


Challenges :
let's craft and create challenge 158  : AG option through a window

Hou het gezond en tot de volgende.
Groetjes, Annie

21 opmerkingen:

  1. Ah, wat een leukerd heb je er weer van gemaakt. Deze combinatie tapejes blijft ook leuk, heel gaaf met het toefje paars!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Is me niet opgevallen dat jij alleen maar kaarten maakt met dieren in de hoofdrol. Ik wordt in ieder geval altijd heel blij van jouw kaarten. Dit is geen uitzondering: kleurrijk, schattig en mooi afgewerkt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Love, love, love this adorable Lily of the Valley image! You did a fabulous job coloring and I love the layout of your card with the wonky frame!!! So well done! Thank you so much for sharing this with us at 2 Crafty Critter Crazies 😁

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Such a cute card. Love the critter and coloring. Awesome washi background and love the reds and purples together. Thanks for sharing over at Colour Crazy challenge.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super mooie vrolijke kaart Annie!
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke digi, ik hou ook van dieren op (kerst) kaarten, heel gewaagd dat paarse bij het rode, maakt de kaart lekker pittig,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je kaartje is erg geslaagd, lieve digi en leuk hoe je het kader erop hebt verwerkt. En de washitapejes op de achtergrond, natuurlijk: dankjewel voor je deelname aan onze uitdaging bij Knutsels en Kadootjes.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hartstikke leuk kleurig en fleurig kaartje Annie en heel mooi staat de washi tape erbij!!! Leuk ook de stitch stansjes, maakt de kaart lekker pittig!!!
    Lekker veel challenges heb je gevonden succes ermee!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een frisse combinatie van kleurtjes Annie. Leuk zoals je dat lieve hondje ingeframed hebt. Een leuke kaart.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Thanks for playing along at Crafty Friends with your lovely card! Hugs Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a cute card. Thank you for play with us at Polkadoodles craft challenge blog. Good luck with your entry.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hi Annie

    Great use of your washi tape and a great layout for displaying your cute image.

    Love the bright bold colours.

    Hope you are keeping safe and well.

    Love Jules xx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat is ie leuk en wat een idee om dat kader er zo om te hangen.....Geweldig!!!
    Ik heb nog nooit iets met washitape gedaan maar het is wel heel leuk.
    Liefs Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke stempel, ik maak ook graag dieren kaarten het is zo'n dankbaar onderwerp.
    je kaart is super geworden leuk met die rechthoeken in elkaar
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Annie, I love how you did the background and your little dog is so cute.
    Thank you for joining our challenge at
    Let's Craft and Create this week and good luck..groetjes... Ursula Uphof DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Such a pretty card!!! Thanks for joining us at Creatalicious Challenge, we hope to see you again next time. Hugs, Brigitte

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Absolutely adorable image and fantastic background. Thanks for sharing with us at Creative Moments.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Super leuk zo je kaart met de washitape ,en zo schattig ook het hondje !

    Groetjesss

    BeantwoordenVerwijderen
  19. A great card - thanks for sharing it with us at Penny's Paper Crafty Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen
  20. FABULOUS card!
    LOVE your CUTE image, CHEERY colours and FUN offset design!
    Thank you for joining us at Penny's Paper-Crafty Challenges and good luck with your entry :)

    BeantwoordenVerwijderen
  21. A lovely card!
    Thank you soo much for taking part in our "anything goes + optional marble background” challenge over at Creatalicious & good luck in the draw.
    Hope to see you again in our new challenge as well…

    Hugs,
    Melanie
    (DT-Coordinator Creatalicious Challenges)

    (DT Crafty Friends)

    (DT The Sketchy Challenges)

    (DT Simply Create Too)

    (DT Kreativtanten)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie