woensdag 10 februari 2021

Birthday pile-up

 Hallo iedereen

Eerst even een nieuwtje : ik werd gevraagd om deel uit te maken van het designteam van 'Kleuren met potloden' en was hierdoor zeer aangenaam verrast, ik ga m'n best doen maar zal wel mijn kleurpotloden wat meer moeten boven halen 😜.

Elke 10de van de maand, vandaag dus, begint de nieuwe challenge op het 'kleuren met potloden', doe gerust mee.  De challenge loopt tot 7 maart 20u, je kan hiermee digi's winnen, deze maand zijn er 3 sponsors.  De opdracht is 'embossing wet or dry' en hieronder zie je mijn inspiratiekaart.

Ik gebruikte de digi 'birthday pile-up' van Whimsy stamps, één van de sponsors van deze maand.  Even tussen m'n DP gerommeld want ik begin meestal met het papier uit te zoeken en dan de kleurtjes daarop af te stemmen.  Per toeval kwam ik ook een doosje Koh-I-Noor potloden tegen tussen al mijn materiaal, ooit eens in promo gekocht en nog nooit gebruikt.  Deze potloden hebben geen houten omhulsel alleen een laklaagje, je kan ze dus volledig opkleuren, zoveel extra uren kleurplezier 😉.   Ik moet bekennen ze kleuren geweldig.  Mijn doosje Koh-I-Noor potloden bevat precies de juiste kleurtjes die ik wilde gebruiken bij dit DP.  Na het kleuren alles netjes nauwkeurig uitgeknipt en verhoogd opgeplakt, hier ook weer wat friemelwerk: aan de ballonnen echte touwtjes geknoopt zo laat de poes ze zeker niet vliegen.  Voor de challenge moest er natuurlijk nog wat embossing bij, hiervoor heb ik zacht (aquarel)papier gebruikt en een muzieknoten embossingfolder van Tonic studios.


Dit zijn mijn nieuwe favorietjes van Koh-I-Noor.

Challenges :
penny's challenge 489 : anything goes
mix it up challenge 46 : anything goes

Dat was het weer voor vandaag.
Zorg goed voor jezelf, Annie

18 opmerkingen:

  1. Gefeliciteerd met je dt-job Annie en je eerste bijdrage is al schitterend dus dat inkleuren met potlood gaat je prima af!
    XxIrene

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Proficiat met je jobaanbieding. Gaat helemaal goed komen als ik deze kaart zie.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart heb je gemaakt met deze schattige digi Annie. Ook erg mooie ingekleurd. Wat hebben deze potloden ook mooie kleuren.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Annie gefeliciteerd met je nieuwe job.
    Een prachtig kaartje dat je laat zien.
    De digi is zo mooi ingekleurd met deze special potloden.
    Ik ken ze niet, nog nooit van gehoord zelfs, maar zo te zien kleuren ze fantastisch.
    Een superknap voorbeeldje.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Simply adorable card Annie and so love your image. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Gefeliciteerd met je nieuwe job! Ze hebben aan jouw een goeie gevonden:-) Je hebt die leuke digi prachtig ingekleurd! Leuk met de muzieknootjes achtergrond. Voorlopig kun je denk ik vooruit met kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Proficiat met je DT schap. Veel succes.
    Dit is een leuke digi. Prachtig kinderkaartje!
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat je werd gevraagd als design-team lid.
    Je hebt meteen een erg leuke kaart gemaakt. Lekker feestelijk.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heel leuk Annie dat je gevraagd bent bij dit team en heel veel plezier bij kleuren met potloden! Je eerste voorbeeld is enig met de mooie muzieknootjes en natuurlijk weer een ENIGE digi en zo te zien kleuren je potloden prima en kun je ze nu lekker gaan gebruiken!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat leuk dat je gevraagd bent in het DT van kleuren met potloden, je hebt meteen al een prachtige kaart gemaakt en wat een leuke digi,
    Groetjes
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige kaart! zo mooi ingekleurd. Ik ben onder de indruk van je knipwerk, echt heel fijn gedaan. Ik zag je kaartje ergens in een volgerslijst en moest gewoon komen kijken ;-). Ik volg je ook meteen.
    Groetjes,
    Ilse

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Congratulations on your new DT position! Wow! Fantastic colouring of this adorable image and a super paper choice! Thanks for sharing this with us at Penny’s!
    Linda

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Love this card! The image is so sweet and beautifully coloured and the embossing finishes it off perfectly. Thank you for playing along at Creative Inspirations, good luck.
    Hugs
    Gina xx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Awww, this is just so cute

    Thank you so much for joining us at The Crafty Friends Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card Annie, beautiful colouring. Thank you for joining us at Creative Inspirations. Good Luck!
    Donna x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Aaw so sweet and fun too!

    Thanks for sharing at Creative Moments,

    Hugz Tinz

    BeantwoordenVerwijderen
  17. A great card - thanks for sharing it with us at the Mix It Up Challenge Blog.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie