zondag 14 februari 2021

Spring bloom LOTV stepcard

Hallo dames 

Allereerst wil ik Ilse welkom heten, fijn dat je mijn blog gevonden hebt, ik kom bij jou ook nog langs.  En aan iedereen bedankt voor de reacties op m'n vorige kaart.

Voor het 'kleuren met potloden' blog maakte ik vorige week onderstaande als eerste inspiratiekaartje.
Deze kaart heb ik wel gecombineerd met een gastdesignerkaart voor 'Carlin's kaartenparadijs'  vanwege een topplaatsje in december.  De opdracht hier is om een kaart te liften maar in een andere kleur.  Ik heb eentje van mezelf genomen maar deze keer in een paarse uitvoering, ben wel benieuwd welke jullie voorkeur heeft.

Het stepcard model is met mijn Presscut mal gestanst en aangekleed met papier van Galeria papieru.  De tekst onderaan is van Jeanine's art, het 'kusje' komt uit een setje van Craft emotions en het labeltje uit STENCILJMA10 van Studio light.  De gele bloemetjes zijn van Marianne CR1394, de bloemenhartjes zijn met een witte pearl maker gemaakt.  De digi is ‘spring bloom’ van LOTV gekleurd met de potloden van Koh-I-Noor. 

,
 

En hier nog even een foto van de gelifte kaart.

Challenges :
crafty hazelnuts 2021/02 : use patterned paper
penny's challenge 489 : anything goes
mix it up challenge 46 : AG + option fancy folds

Fijn dat je weer eens langs kwam, nu ga ik toch nog een kaartje proberen te maken voor de challenge bij de egel.
Groetjes, Annie

16 opmerkingen:

  1. Je hebt een prachtige kaart gemaakt, zoals ik al eerder ook had gezegd op het Kleuren met potloden Blog. Hihi. We zijn ook erg blij met je als nieuw DT lid. Je hebt het ook helemaal in mijn kleurtjes gedaan en leuk model ook. Je hebt de kaart goed gelift. De digi is ook zo schattig.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lovely post of stepper cards Annie, very creative and most gorgeous images coloured. xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, wat een prachtige kaarten! Ik zou niet meteen kunnen en willen kiezen. En ze zijn helemaal "Annie"! Deze paarse geeft al lekker het voorjaar weer, en de blauwe is een echte winterse! Je bent echt een kei in het kleuren, het blog " kleuren met potloden" had dat ook goed in de gaten!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wauw, geweldig mooie kaartjes heb je gemaakt ! top hoor
    prachtig ingekleurd
    grtjs,martina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Thankyou for sharing this gorgeous card with us at CraftyCatz this week.x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Net als vriendin Eri zou ik ook niet kunnen kiezen. Het zijn 2 prachtige creaties.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Het zijn twee prachtige kaarten Annie, leuk model.
    Groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super lief kaartje! Ik kan niet kiezen tussen beide. Vind ze allebei super. De eerste is een echt lentekaartje en de tweede is echt winter.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gorgeous! Fabulous card design and great layering as well as a very cute image. Thanks for playing at Polkadoodles, hope to see you join in with future challenges too. Stay safe and keep crafting!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een liefje is dit geworden Annie. Leuk om te zien dat door het gebruik van andere kleuren en een ander afdrukje het meteen een voorjaarsachtige kaart is geworden terwijl het origineel echt winters was. Je hebt het afdrukje weer heel mooi ingekleurd vind ik, heel lief.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  11. very nice, thank you for joining us at Penny's Paper craft.
    greetings Geesje DT

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Just perfect for the Challenge!
    Great project!
    We are so happy that you have shared this with us here at Colour Crazy.
    Stay safe and well.
    Good luck and we hope you will come back again! Jackie DT Member xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Het zijn allebei prachtige kaarten !
    Ik kan niet kiezen...blauw is mijn kleur maar
    de paarse is mijn keuze nu...

    Ik wens je een fijn weekend,

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Prachtige kaartjes allebei. Maar de paarse is ook mijn favoriet met de bloemetjes. Bedankt voor het meedoen bij Crafty Friends, animals/birds en tot de volgende keer. Groetjes Ela DT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. This is so beautiful.
    Thank you for joining us at Colour Crazy Craft Challenge and the best of luck with your entry.
    Greetz
    Margo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  16. A great card - thanks for sharing it with us at Craftyhazelnut's Patterned Paper Challenge.

    Helen x

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie