woensdag 7 juni 2023

Lotus Kokeshi Doll

 Dag iedereen


Al veel genoten van het zonnetje ?  Hier is het al erg warm geweest en er komt nog meer.

Voor deze maand had ik 3 gastdesigner kaarten te maken door de topplaatsjes van mijn olifantje.
Dit is de eerste voor cheerful sketches, hiervoor kreeg ik de digi ‘lotus kokeshi doll’ van ‘Colour of love’ samen met onderstaande sketch.  Ik vind het altijd spannend als ik een opdracht krijg want normaal kies ik zelf wat me ligt of mooi vind.  Meestal kies ik diertjes, dit lag toch wel wat buiten m’n comfortzone, hopelijk vinden jullie het toch geslaagd.
De kaart spreekt voor zich, papiertjes van verschillende blocks uitgezocht.  De randjes heb ik met de distresser bewerkt en hier en daar wat gesso gebruikt.  Met een stansje (CR1477) van Marianne 3 gele bloemetjes gemaakt, ik had nu 2 gele accenten en heb tot slot nog een gele mat gemaakt om dat fijne randje te bekomen.  O ja nog vergeten : de digi is gekleurd met Derwent chromaflow kleurpotloden.




Challenges :
let’s create challenge 196 : hip to be square
Creative inspirations 2023/06 : something for the girls


Fijn dat je weer langs kwam, ik ben hier blij mee.
Zonnige groetjes, Annie

13 opmerkingen:

  1. Hihi, de eerste van de drie! Deze is al prachtig gelukt Annie, je hebt er zoals weer de perfecte papiertjes bij weten te vinden in je favoriete kleuren!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje Annie, mooi gekleurd!!!
    Ja het zonnetje erbij maakt de dag altijd fijner, al is het hier door de n- wind wel frisjes buiten!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja hoor, helemaal geslaagd. Is een prachtige kaart geworden.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart Annie.
    Bedankt dat je gastdesigner wilde zijn bij Cheerful.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook al is het niet de soort digi die je uit zou kiezen, je hebt er een mooie kaart van gemaakt. Ik vind het een schattige digi en je hebt het mooi in gekleurd. Prachtige kleine bloementjes van MD.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een lief kaartje en de kleurtjes passen goed bij ons Moodboard!
    Bedankt voor je deelname aan onze challenge op het 4 Season blog.
    grtz Colien

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Je maakte een heel mooi kaartje als gastdesigner! Tof ingekleurde digi, helemaal gelukt, al is het misschien niet jouw stijl.
    groetjes
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Aww such a sweet image - Its so cute! Thank you for joining our Polkadoodles challenge. I hope to see you again soon!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. How beautiful! I love your colour choices and the distressed edges on those lovely papers.
    Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” June Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Mooie zomerse kaart met prachtige kleuren.
    Bedankt voor je deelname aan de challenge van 4--Season.

    Groetjes Nelly

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Such a beautifull creation, thanks for sharing it with us at Let's Craft and Create Challenge Blog.
    Big hugs Ilonka DT

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie