zondag 25 juni 2023

Mermaid rock

Hallo allemaal


Zou ik bijna vergeten m’n laatste gastdesigner kaartje van deze maand te showen, het was voor ‘Penny’s paper challenge’.  Deze keer kreeg ik de digi ‘Mermaid rock’ van ‘All dressed up’ om te gebruiken, hierbij had ik meteen een idee.  Die mooie Studio light mal SL-ES-CD211 had ik nog niet gebruikt en deze digi kon ik wel laten passen in het ovaal.  Ook dit papier uit een block van Craft sensations had ik meteen in gedachte, ja soms komt het direct bij het zien van de digi.  De basis en oplegpapieren heb ik weer aangepast aan de kleurtjes die de meermin ging krijgen, hiervoor gebruikte ik mijn Prismacolor potloden.  In de bovenrand van het ovaal heb ik het wit weer wat getemperd met blauwe inkt en hier en daar wat subtiele Nuvo aqua shimmer aangebracht, op de 2de foto is het wat te zien op de staart en schelp.  De extra schelpjes zijn gestanst met de creatables CR1363 van Marianne.  De tekst is ook van Marianne CS1007, het scallop labeltje is van Card deco wel wat ingekort, aangepast aan de tekst en gemat op blauw.

Voor mij mag het iets minder warm worden want zo functioneer ik niet goed en kom ik niet toe aan knutselen en frutselen.
Weer erg bedankt voor je bezoek.



Challenges :
all dressed challenge 141 : anything goes
get creative challenge 122 : more than 1 fold
paper funday challenge 54 : AG option no square
Creative inspiration june : something for the girls
papercraft challenge 95 : girls, girls, girls
cardz4galz 201 : use dies/punches
krafty chicks #669 : all occasions
pink gem 2023/06/wk-13 : anything goes
crafty catz challenge 643 : anything goes
polkadoodle 2023/06/wk-25 : anything goes
QKR stampede #467 : anything goes


En egeltje Daisy haalde al 3 topplaatjes :



Heeeeel ☀️☀️☀️ groetjes, Annie 


15 opmerkingen:

  1. Beautiful card and a very cute mermaid image. Perfectly fits our ‘Girls’ theme. Thanks for playing along at Papercraft Challenges. X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Such a lovely card and design. Great colouring and loving the sparkle detail. Thank you for joining us at Cardz 4 Galz xx Lynda/Loopyloo DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow, deze kaart is supermooi geworden, wat een prachtige kleuren. ik had al voorspeld dat Egeltje Daisy een topper zou worden! Gefeliciteerd!
    Komende week wordt het gelukkig wat minder warm.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh la la, wat heb je dat mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super card, such a cute mermaid, love how you colored it! Thanks for sharing with us at Krafty Chicks!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. I love mermaid card and tri-fold one is exceptional!! Thanks so very much for joining us this time at the Creatalicious Challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een geweldige kaart Annie!
    Superleuk modelletje en wat een leuke digi!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een prachtige zomerse kaart! Wat heb je de zeemeermin mooi gekleurd!
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Een hele mooie kaart Annie en dat lieve zeemeerminnetje heb je heel mooi ingekleurd. Prachtig gecombineerd met het dessin-papier en dat turquoise randje geeft er net wat extra's aan. Gefeliciteerd met je toppertjes behaald met één kaart. Het is ook een plaatje.
    Hier is het gelukkig al wat frisser, dan functioneer ik ook beter hoor ;)
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  10. A very cute mermaid and I also really like your background shells. Lovely card. Thanks for joining us at Cardz 4 Galz, Johanna DT

    BeantwoordenVerwijderen
  11. A gorgeous mermaid card - love the fold and your colouring. I couldn't agree more with the sentiment.
    Thank you for sharing your project with us at the Crafts Galore Encore “Anything Goes” June Challenge. Good Luck and hope to see you again soon!
    Carole x DT Craftilicious Creations

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een prachtige kaart heb je gemaakt met deze schattige zomerse digi. De digi ook mooi ingekleurd. Prachtig bijpassend papier heb je ook gebruikt.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige kaart en wat een mooi papier!
    Ondertussen is het gelukkig iets koeler geworden!
    Groetjes Trudy

    BeantwoordenVerwijderen
  14. OMGosh she is a very beautifully coloured mermaid and i love the shaped card too.
    Thank you so much for joining us at Crafty Catz this week we hope you will join us again
    Happy crafting
    Bridget CCDT

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Beautiful card!!! As guest designer at KRAFTY CHICKS for the month of June I thank you so much for participating in the challenge!!! I enjoyed visiting your blog!! Have a happy crafty day!! Deanne at A Little Bit O’ Paper

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie