donderdag 8 november 2018

House mouse muts

Hallo iedereen

Eerst en vooral wil ik mijn nieuwe volgers welkom heten, ik heb er 5 meer, dat doet me heel veel plezier.  Alvast bedankt aan iedereen die regelmatig langs komt.


Vandaag een kaartje met een house mouse, het is een deel van de stempel 'warmth for winter'.  Hier heb ik maar 1 muisje beïnkt en gestempeld.  Een paarse onderkaart, enkele stukjes designpapier met scheurrand opgeplakt.  Het paarse papiertje kreeg wel een ponsrandje. Het lijkt wel of het op 5 minuten af was maar geloof me ik kan heel lang zoeken tot ik (naar mijn mening) de juiste papiertjes gevonden heb.  Enkele extra sneeuwsterren geponst, mini knoopjes in het midden geplakt en dan nog een X'mas erbij (al een oude stans maar geen idee meer welk merk, niets op vermeld).

Gebruikte materialen :
Stampabilities : stempel house mouse 'warmth for winter'
EK succes edger punch : Arrow border
Bosskut : snow flakes

Challenges : 
house mouse challenge 278 : anything goes, option show us some snow
crafty animals challenge 20 : anything goes (related to animals)
ABC Christmas challenge : W for wishes, X is for Xmas




In oktober haalde in nog enkele top 3's en eerste maal winnaar met m'n kattenbelletje.
dutch cardlovers challenge 299 : winnaar + gastdesigner



cheerful sketches challenge oktober : top 3 + gastdesigner

Voor deze kaarten heb ik een 2de pagina aangemaakt naast de homepage, daar zal ik deze telkens vermelden.

Dat was het voor nu, tot de volgende !!!
Groetjes, Annie


19 opmerkingen:

  1. Dit is ook weer een toppertje Annie! En ik weet dat je net zo lang zoekt tot het perfect is!
    Gefeliciteerd met al je toppertjes!
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Er kan inderdaad heel wat tijd gaan in het zoeken naar passende papiertjes... heel mooi kaartje met een schattig mutsemuisje...
    Tof zeg al die toppertjes!
    Fijne dag
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ps als je je kerstkaartje op donderdag plaatst, kan je misschien overwegen om het dan ook te linken bij 52 weeks to Christmas, met elke laatste donderdag een challenge.
      Gewoon een tip, altijd leuk om wat extra bezoekers te krijgen en zelf ook evt. Inspiratie op te doen...

      Verwijderen
    2. Goeie tip, maar je kan precies alleen op donderdag plaatsen dus voor deze was ik te laat.

      Verwijderen
  3. Prachtig kerstkaartje Annie! Het zoeken heeft wel geloond; de papiertjes matchen perfect!
    Proficiat met al je topnoteringen; stuk voor stuk toppertjes :).

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een superleuke kerstkaart met het schattige muisje, je hebt er mooie papiertjes bij gevonden, ik kan ook uren zoeken naar het perfecte papier,
    Gefeliciteerd met al je toppertjes,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een echte Annie kaart waarbij alles perfect bij elkaar past.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke kaart met dat lieve muisje Annie. Mooie kleurtjes. Ik ben ook altijd lang aan het zoeken hoor en bedenken wat ik erbij kan gebruiken...Ik ben vaak meerdere dagen bezig met één kaart maar dat geeft niets, het is hobby hé?
    Gefeliciteerd met al je toppertjes, tof hoor.
    Fijn weekend.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Geniet maar lekker van je blog en volgers Annie doe ik ook heel erg, maar als je heel veel volgers gaat krijgen is het onmogelijk om bij iedereen op ieder kaartje te reageren...zou een dag taak zijn en moeten ook kunnen knutselen toch? Herkenbaar papiertjes uit zoeken en bij je kerstkaartje is dit prima gelukt het ziet er hartstikke mooi uit en past heel mooi bij elkaar!
    xx Gerie

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Annie, your car is wonderful. Loving the colors you chose and the great mix of papers you used. I always color my image forst, then go searching for papers and it takes forever sometimes too. Maybe I am doing it backwards, but after all these year of stamping, hard to change. Thanks for joining the fun at the House Mouse and Friends Monday Challenge and sharing your card with us.

    Hugs
    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  9. wat een mooi kaart Annie.
    Bedankt voor het meedoen bij House Mouse and Friends Monday Challenge.
    Succes en hopelijk tot de volgende keer.

    Gr Karin DT Member.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoi Annie, via via ben ik op je blog terecht gekomen.
    Wat een prachtig kaart met de House Mouse super lief.
    Fijn weekend, groetjes Doris

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Adorable cute mousey image lovely colouring, great design with your snowflake embellishments super take on the option theme Snow..
    Thanks for sharing with us @ House Mouse & Friends mon chall.

    mousey hugs Christine xx

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een schattig kaartje leuke dat je in de prijzen bent gevallen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  13. super zeg! Leuk dat je meedoet bij 2 Crafty Critter Crazies,
    Groetjes van Ine (DT)
    http://creaine-cards.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Beautiful card, and cute image. Thank you for joining us at CCC Digi Creations. Have a nice day.
    Anneke DT x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Gorgeous card Annie :-) I loves House Mouse and this little image is so cute!! love the whole design of this!

    Love your other cards too! all of them are fabulous! I am now a follower too ;-)

    Thanks for joining us on the ABC Christmas and House Mouse Challenges 🎄
    Luv
    Lols x x x

    BeantwoordenVerwijderen
  16. What beautiful coloring on this sweet HM image, Annie! Fabulous Christmas card! Thanks so much for playing in our challenge at ABC Christmas Challenge and at House Mouse and Friends. Good Luck and please come back again soon!
    Dorte x

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Lovely warm Christmas card, thanks for joining us at CWTC cheers Sue

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie