maandag 26 november 2018

PB good day (kat bloemen)

Hoi hier ben ik al terug.

Nog een kaartje met de sketch van vorige keer.  Zo zie je maar hoe een kaart toch helemaal anders is naargelang de kleuren en papiertjes je gebruikt.  Deze papiertjes komen uit A5-blokjes van Craft sensations.  Hier heb ik wel een apart tekstje opgeplakt en een paar knoopjes, nu zie ik dat er gerust eentje meer op mocht want onderaan is het nogal kaal.  Dat heb ik nu altijd : als je de kaart in 't echt ziet gaat het nog wel maar als je ze op foto ziet merk je direct de mankementen of  'dit kon beter'...

Gebruikte materialen :
Craft sensations : designpapier
Crealies CLNest XXL69 : ronde lusjesstans
Penny Black : stempel uit set 'good day'
Studio light BASICSDC04 : tekststempel
Action : embossingmal

Challenges : 
creations in pink : challenge 4 mainly pink

Ik wens jullie nog een fijne dag en een reactie wordt erg gewaardeerd !
Groetjes, Annie

10 opmerkingen:

  1. Je kaart is prachtig Annie! Ik zou het geen mankement noemen omdat er volgens jou een knoopje te weinig op zit. Die kun je er altijd nog bijplakken;-) Vaak zie je het inderdaad beter op een foto, dan vlak onder je neus.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fabulous card Annie
    Love the image and the layout...,and fabulous papers ...
    Thanks for joining us at PBSC
    Hugs Sylvie x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik een kaart af heb, dan zet ik deze in de kast en als ik er dan voor bij loop, denk ik, dit kan anders,of er moet nog iets op..Jij hebt de sketch mooi gebruikt, leuke digi ook,
    Ansx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Inderdaad, de papiertjes maken het verschil, ook deze kaart is weer Annie-waardig. Ik zie geen mankementen.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Prachtig kaartje, Annie. Vaak moet je even afstand van je kaart nemen en hem een dag later weer bekijken. Je kunt er altijd nog wat bijplakken toch?
    Leuk dat je de schets van Cheerful Sketches hebt gebruikt.
    xxx Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi kaartje
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt cheerful sketches

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ach, dit is een leukerd Annie.
    Mooie kleurtjes heb je gebruikt.
    HArtsatikke leuk dat je meedoet bij Cheerful Sketches!!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Grappige kaart Annie, leuk dat je meedoet aan de challenge bij Cheerful Sketches....

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. toffe kaart! Fijn dat je meedoet bij Cheerful Sketches!
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Love your card with the fabulous layering! Thanks for joining the fun at Penny Black Saturday Challenges. Hugs, Lynda Joy

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie