donderdag 17 oktober 2024

A stitch in time

 Hallo 


Vorige maand zat ik in de top 3 bij Carlin’s kaartenparadijs en mocht daarom gastdesigner zijn voor de huidige challenge.  De opdracht was : ‘wat doe jij graag + driehoeken’, vooral de combinatie met driehoeken vond ik niet zo vanzelfsprekend, al bij al is het me toch gelukt.
Ik had meteen m’n happy hopper stempel ‘a stitch in time’ van House mouse designs in gedachte, heb hem ingekleurd met Derwent chromaflow potloden.  Kruissteekjes borduren is eigenlijk wel een oudere hobby van mij, het begon allemaal als ik begon te werken, verschillende collega’s deden dat en het werkte aanstekelijk.
Om m’n kaart te beginnen heb ik een driehoekjes-papier gekozen van Craft sensations en de delen zo geknipt dat de driehoeken van het papier er steeds volledig op staan.  Een paar kleintjes bovenop geplakt, op eentje ook een hartje geborduurd.  Op de achtergrond een fel maar bijpassend papier.  Tot slot nog een tekststempeltje van Bella Lulu erbij, dat was mijn bijdrage.





Bedankt voor je bezoekje en de reacties op mijn herfstkaart.
Tot een volgende blogpost, Annie

3 opmerkingen:

  1. O wauw, wat een prachtige kaart! De stempel is zo mooi gekleurd en het mooie papier en model doen de rest, super!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een schitterende kaart Annie.
    Mooi ingekleurd, en het papier past er perfect bij
    Borduren is ook leuk werk.
    Groetjes Elle-Jeanne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een prachtige kaart met mooie kleuren erop en een lief stempeltje.
    Bedankt dat je gastdesigner wou zijn voor de Challenge bij Carlin's Kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie