donderdag 24 oktober 2024

Little sweet darling elf 8

Dag iedereen


Weer blij met de leuke reacties op mijn konijntje met driehoekjes, thanks dames.

Een tijdje geleden had ik een top 3 kaart bij ‘my besties dutch girls designs’ en mocht weer een GD-kaart maken, dit is mijn bijdrage.  Ik kreeg de keuze tussen 3 digi’s, omdat ik nog veel op m’n todo-lijst had heb ik voor de gekleurde versie gekozen.  
De basis is gemaakt met de set JMA-VC-CD719 van Studio light, de opleg bestaat uit verschillende papiertjes (Scrapboys, DécoTime) die bij het plaatje passen.  In de rechterhoek een stukje cardstock bewerkt met een hoekstans (660220) van Tim Holtz, honingraten vanwege de bijtjes.  Het plaatje gemat op geel met postzegelstans (Nellie) en een paar postzegelstickers (Tim Holtz) in bijpassende kleuren erbij.  Om de hoek nog wat op te vullen een paar rozen uit een Scrapboys blockje geknipt, envelopje van DécoTime en tekststempeltje van LOTV erbij.


Challenges :



Dat was het voor vandaag, bedankt voor je bezoekje.
Groetjes, Annie 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie