donderdag 10 oktober 2024

Freddy fox

 Dag dames



Hierboven mijn lijstje met toppers eens aangevuld, altijd blij hiermee.

Vandaag toon ik mijn voorbeeldkaart voor de nieuwe challenge bij ‘kleuren met potloden’.  Om een herfstkaartje te maken heb ik gekozen voor de digi ‘toadstool woodland log’van sponsor Polkadoodles met het vosje Freddy dat ik kleurde met Derwent chromaflow potloden.  De boomstans is van Marianne design, hier draaide ik de boom naar de andere kant zo paste de digi beter in het geheel.  Het achtergrondpapiertje is van Doodlebug designs, gemat op donkergroen cardstock.  Een tekstje uitgezocht dat voor iedereen van toepassing is, het is een nieuwe van Crealies (CLSTJA04) uitgestanst met labeltjes van Marianne (CR1605) die ik wel aangepast heb aan de lengte van de tekst.

 


Weer erg bedankt voor je bezoekje.


2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee om zo je toppers uit te lichten. Dit is ook weer een topper! Echt een heel leuk kaartje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat heb je dat gaaf gedaan Annie..... dat frame icm de digi! Erg leuk!
    Alleen het ontvangen van deze prachtige kaart maakt al dat je een mooie dag hebt 😊

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt voor je reactie, altijd leuk om te lezen.
Annie